
Intertoys zet Google Assistant in voor Sinterklaas
Merkle Nederland en Intertoys ontwikkelden een voice-applicatie voor de Google Assistant. Hiermee kunnen kinderen aan de slag om iets moois te maken voor de Sint: knutselwerken, tekeningen en rijmpjes.
Met het commando Praat met Intertoys KnutselPiet wordt de voice action geactiveerd. Als de opdracht is uitgevoerd, worden de creatieve werkjes opgehaald door de Pieten. De mooiste werken die ook zijn gedeeld via social media, komen terecht bij Sinterklaas.
Het is de eerste keer dat de winkelketen voice action inzet. Verantwoordelijk hiervoor is Sabine Winter (marketing & communicatie). Vanuit Merkle zijn Zeb van de Ven (development), Wouter Hosman (head of innovation) en Serge van Marion (creative direction) verantwoordelijk.
Customer Experience Management (CXM) agency Merkle werkt al geruime tijd voor Intertoys op het gebied van paid media & advertising. En nu dus ook in combinatie met CRM en CX.
www.intertoys.nl
www.merkleinc.com
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker
Havas Lemz ontwikket campagne Bolletje: ronduit lekker
EssenceMediacom verspreidt appeltaartgeur in OOH
KNVB verlengt samenwerking met ON A DAILY BASIS
BMW start wereldwijde campagne voor iX3
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert