
IFS werkt met LEWIS aan merkbekendheid in Nederland
LEWIS is gevraagd een pr-campagne te ontwikkelen om de merkbekendheid van IFS te vergroten. IFS is een merk van proces-ondersteunende software. In Frankrijk ondersteunt LEWIS IFS al enige tijd op communicatiegebied.
IFS levert ERP-, FSM- en EAM-software, zowel in de cloud als on premise. Deze software ondersteuntbedrijfskritische processen, waaronder productie en het beheer van productgegevens, kwaliteitscontrole, beheer van de supply chain, exportcontrole, planning en verkoop.
De eerste activiteiten voor IFS die LEWIS heeft opgepakt zijn de bekendmaking van de overname van Axios Systems, de lancering van IFS Cloud en de implementatie van IFS bij D.O.R.C.
Sander van Buuren, Managing Director B2B Division bij LEWIS Nederland: “IFS is een verrijking van ons B2B-portfolio en dan met name op het gebied van proces-ondersteunende software. De eerste resultaten zijn al behaald en we kijken uit naar een langdurige samenwerking.”
Danny Kuijpers, Digital Marketing Specialist bij IFS: “Naast LEWIS in Frankrijk hebben we nu ook een goede match gevonden met het team van LEWIS in Eindhoven. Met name de ervaring en expertise van het team op het gebied van IT en de voor IFS relevante industrieën manufacturing, energy, utilities, resources en service gaven voor ons de doorslag.”
www.teamlewis.com
www.ifs.com
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025
DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother
SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport
Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker
Havas Lemz ontwikkelt campagne Bolletje: Ronduit lekker
Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong