Honda Motor Europa kiest voor UM

UM EMEA heeft het media-account voor Honda Motor Europa gewonnen. Honda Motor Europa startte een pitchtraject dat in juni 2020 van start ging. De samenwerking start in april 2021 en omvat de communicatie en mediastrategie, -planning en -distributie voor alle kanalen in Europa. Tot nu toe was Dentsu het mediabureau van Honda Motor Europa.

Carolien van ‘t Hek, CEO UM Nederland: “Honda kondigde onlangs een versnelde Electric Vision-strategie aan, waarin al zijn reguliere Europese modellen in 2022 - drie jaar eerder dan gepland - elektrisch gaan worden. De elektrische visie van Honda visie is digitale transformatie in optima forma. Ze gebruiken toonaangevende technologie om een duurzamere toekomst op te bouwen en daar sluiten wij graag bij aan. Tijdens het pitchtraject wilden wij bewijzen dat ons aanbod en benadering echt uniek is; onze Now & Next benadering van marketing gecombineerd met innovatieve dataoplossingen die naadloos kunnen worden geïntegreerd met Honda's eigen platforms. Wat ons voor Honda het meest unieke, vooruitstrevende en toekomstgerichte bureau maakte.”

De centrale overgang zal onmiddellijk plaatsvinden en de werkzaamheden zullen naar verwachting op 1 april 2021 voor alle Europese markten van Honda van start gaan.

www.um.nl
www.honda.nl

 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.