Highsnobiety opent kantoor in Nederland met Stefanos Constantinou aan het roer

Internationaal digitaal mediaplatform met de focus op jongerencultuur Highsnobiety opent een kantoor in Amsterdam; het achtste kantoor wereldwijd.

Een belangrijk onderdeel van de Amsterdamse strategie is HS+, een creatief bureau dat wordt aangestuurd door Highsnobiety. HS+ is opgericht in reactie op het steeds veranderende medialandschap en helpt merken met drie pijlers: denken, cureren en maken.

Stefanos Constantinou leidt de uitbreiding van Highsnobiety in Amsterdam als VP Brand Partnerships & General Manager. Hij was recentelijk VP Growth, voor Virtue, het creatieve bureau van VICE Media Group. Sinds 2014 hielp Constantinou VICE bij het opzetten van haar Europese commerciële activiteiten. Hij leidde sales teams en overzag wereldwijde accounts. Munise Can, voorheen Strategy Director bij VICE, voegt zich bij het Amsterdamse team als Strategy Director Europe.

Stefanos Constantinou: “Ik heb Highsnobiety door de jaren heen altijd bewonderd. Van de ontwikkeling van een sneaker-blog naar een wereldwijd mediaplatform. Ik geloof sterk in een nauwe samenwerking tussen digitale en creatieve diensten en dat is wat Highsnobiety al jaren met groot succes doet."

David Fischer, oprichter en CEO: "Amsterdam is een cultureel knooppunt voor een aantal van de belangrijkste bedrijven van onze tijd, zoals Netflix, Uber. Een regio met veel potentie voor het lanceren van een platform waar jonge creatieven en merken samenkomen en elkaar versterken.”

Foto: Ruby Cruden

www.highsnobiety.com

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.