Hammerfest benoemt Birgit Zuurveld tot Strategy Director

Hammerfest heeft Birgit Zuurveld benoemd tot Strategy Director. Ze was tot voor kort Managing Director van Dorst & Lesser.

Baba Touré, Founder & Managing Director van Hammerfest: “Met meer dan 10 jaar ervaring binnen het social domein, weet Birgit als geen ander hoe je op social aan een merk bouwt. We delen de visie dat social de plek is om als merk midden in de samenleving te staan. Naast een inhoudelijke goede match, waren we met het bureau ook op zoek naar vrouwelijk leiderschap. Diversiteit staat zowel binnen ons team als in ons werk centraal. Echter zag je dit qua gender nog onvoldoende terug in het leiderschap van het bureau. Met de komst van Birgit Zuurveld zetten we een eerste stap in de goede richting.”

Birgit Zuurveld: “Voor mij betekent de overstap niet alleen dat ik me weer volledig kan gaan focussen op strategie, dat waar mijn social hart nog altijd het hardst van gaan kloppen, maar ook dat ik werk kan gaan maken waar ik in geloof. Ik heb dan ook enorm veel zin om te starten bij Hammerfest en mee te mogen werken aan de groei van het bureau.”

Guy Lokhoff, Founder & Creative Director bij hammerfest: “De komst van Birgit luidt de volgende fase in van het bureau. Verdere groei staat hierbij centraal. We zijn van new kid on the block-finalist de afgelopen twee jaar doorgegroeid naar een sterk team van 23 mensen.”

Birgit Zuurveld wordt onderdeel van het managementteam, samen met de Baba Touré, Guy Lokhoff en Robbert-Coen Koreman (Partner & Business Director).

www.hammerfest.co



 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor

Havas Lemz ontwikkelt campagne Bolletje: Ronduit lekker

16-09-2025 | 18:11:00
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.