Hammerfest benoemt Birgit Zuurveld tot Strategy Director

Hammerfest heeft Birgit Zuurveld benoemd tot Strategy Director. Ze was tot voor kort Managing Director van Dorst & Lesser.

Baba Touré, Founder & Managing Director van Hammerfest: “Met meer dan 10 jaar ervaring binnen het social domein, weet Birgit als geen ander hoe je op social aan een merk bouwt. We delen de visie dat social de plek is om als merk midden in de samenleving te staan. Naast een inhoudelijke goede match, waren we met het bureau ook op zoek naar vrouwelijk leiderschap. Diversiteit staat zowel binnen ons team als in ons werk centraal. Echter zag je dit qua gender nog onvoldoende terug in het leiderschap van het bureau. Met de komst van Birgit Zuurveld zetten we een eerste stap in de goede richting.”

Birgit Zuurveld: “Voor mij betekent de overstap niet alleen dat ik me weer volledig kan gaan focussen op strategie, dat waar mijn social hart nog altijd het hardst van gaan kloppen, maar ook dat ik werk kan gaan maken waar ik in geloof. Ik heb dan ook enorm veel zin om te starten bij Hammerfest en mee te mogen werken aan de groei van het bureau.”

Guy Lokhoff, Founder & Creative Director bij hammerfest: “De komst van Birgit luidt de volgende fase in van het bureau. Verdere groei staat hierbij centraal. We zijn van new kid on the block-finalist de afgelopen twee jaar doorgegroeid naar een sterk team van 23 mensen.”

Birgit Zuurveld wordt onderdeel van het managementteam, samen met de Baba Touré, Guy Lokhoff en Robbert-Coen Koreman (Partner & Business Director).

www.hammerfest.co



 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Natwerk en AM ontwikkelen campagne rond leefomgevingen

02-09-2025 | 15:39:00
Met de campagne wil AM laten zien hoe het bedrijf kijkt naar de mogelijkheden van gebiedsontwikkeling en hoe leefomgevingen met maatschappelijke waarde kunnen worden gecreëerd.

Persuade ontwikkelt campagne voor betaalbare diamant Zeeman

02-09-2025 | 14:38:00
De campagne moet laten zien dat diamanten niet altijd duur hoeven te zijn en maakt de vaak ondoorzichtige markt toegankelijker.

Hart Voor De Zaak ontwikkelt campagne voor ZZUPER

02-09-2025 | 12:11:00
Met de slogan Fiks je dikke noodbuffer worden vakmensen als timmermannen, metselaars en installateurs gewezen op de risico’s van langdurige uitval.

VCCP ontwikkelt eerste VK-tv-campagne voor Primark

02-09-2025 | 11:53:00
Onder de titel In Denim We Can is dit de eerste uiting van het merkplatform That’s So Primark in het VK

Dentsu Creative werkt voor Prinses Máxima Centrum

02-09-2025 | 09:27:00
De samenwerking begon met de campagne voor de Maand van Kinderkanker. Hierin staat het thema beter worden centraal
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.