Gardeners aan de slag als impactpartner van Dopper

Het Nederlandse Dopper kiest voor Gardeners als pr-partner. De bedoeling is de zichtbaarheid voor Doppers missie groot te maken: iedereen de mogelijkheid bieden om herbruikbare flessen te kiezen in plaats van plastic wegwerpwaterflesjes. Met creatieve bewustwordingscampagnes en activaties gaat Gardeners helpen om die missie minstens zo bekend maken als het iconische ontwerp van de Dopper-fles zelf.

Dopper is in 2009 ontstaan nadat oprichter Merijn Everaarts een documentaire zag over de plasticsoep en zich afvroeg: waarom zou je flessenwater kopen als er uitstekend water rechtstreeks uit de kraan komt? Al bijna 13 jaar strijdt de sociale onderneming tegen plasticvervuiling met bewustwordingscampagnes, educatiematerialen én een duurzaam herbruikbare flessenassortiment.

Maira Evers, managing director van Gardeners: “Dopper staat bekend om het iconische ontwerp van het flessenassortiment, maar dat was slechts het begin. Er is zoveel te vertellen over de duurzame missie, motivatie en ambities van het bedrijf, daar gaan we het komende jaar middels creatieve pr en activaties onze tanden inzetten. Het is een missie waar wij zelf 100 procent in geloven, vandaar dat Gardeners per direct wegwerpwaterflesjes uit ons kantoor hebben verbannen door ons aan te sluiten bij de Dopper Wave.”



Dopper Wave

Gardeners is trots onderdeel van de Dopper Wave: een internationale beweging die strijdt tegen wegwerpwaterflesjes, om ze weg te houden uit onze oceanen. Bedrijven als de Bijenkorf, bol.com en WWF sloten zich ook al aan. Al ruim 500.000 mensen zijn onderdeel van de Dopper Wave. 

www.dopper.com
www.gardeners.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data

05-09-2025 | 12:26:13
Door de explosie van streamingplatforms, on-demand content en gefragmenteerd kijkgedrag hebben traditionele meetmethoden moeite om het tempo bij te houden

Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens

05-09-2025 | 09:27:58
Closed on Monday heeft voor De Koffiejongens een landelijke campagne ontwikkeld die de nieuwsgierige houding van het koffiemerk centraal stelt.

[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)

05-09-2025 | 09:01:00
TBWA is per direct op zoek naar Brand Coordinator (NL) - Full-time  \  Amsterdam

Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk

04-09-2025 | 13:11:00
[Interview] Johan van der Zanden over de nieuwe supermarktmanager Daan, gespeeld door Jeroen van Koningsbrugge

Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn

04-09-2025 | 13:00:37
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.