
G4S kiest One Shoe als digitaal partner
Creatief en digitaal bureau One Shoe ontwikkelt samen met G4S een wereldwijd portal waar de klant in één overzicht inzicht krijgt in de gehele geldstroom. G4S is bekend van de blauwe waardetransportbusjes.
Hoe blijft G4S marktleider nu betalingen steeds meer elektronisch gaan, vroeg het bedrijf zich af. De portal die werd ontwikkeld met One Shoe moet daarop het antwoord vormen. Met behulp van het portal worden onder anderen betalingen inzichtelijk gemaakt, analyses gedaan hoe de klant zijn business kan verbeteren en kan de winkelier voortaan zelf kiezen wanneer het G4S busje langskomt rijden, om zo kosten te besparen.
Het portal wordt wereldwijd ingezet. De eerste versie gaat binnenkort live in het Verenigd Koninkrijk en al snel zal de wereldwijde uitrol naar landen zoals België, Ierland, Luxemburg en nog veertig andere landen volgen. Door het agile proces, blijft One Shoe ook na livegang de portals continu verbeteren, op basis van gebruikersdata, analytics en gebruikerservaringen.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker
Havas Lemz ontwikket campagne Bolletje: ronduit lekker
EssenceMediacom verspreidt appeltaartgeur in OOH
KNVB verlengt samenwerking met ON A DAILY BASIS
BMW start wereldwijde campagne voor iX3
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert