G4S kiest One Shoe als digitaal partner

Creatief en digitaal bureau One Shoe ontwikkelt samen met G4S een wereldwijd portal waar de klant in één overzicht inzicht krijgt in de gehele geldstroom. G4S is bekend van de blauwe waardetransportbusjes.

Hoe blijft G4S marktleider nu betalingen steeds meer elektronisch gaan, vroeg het bedrijf zich af. De portal die werd ontwikkeld met One Shoe moet daarop het antwoord vormen. Met behulp van het portal worden onder anderen betalingen inzichtelijk gemaakt, analyses gedaan hoe de klant zijn business kan verbeteren en kan de winkelier voortaan zelf kiezen wanneer het G4S busje langskomt rijden, om zo kosten te besparen.

Het portal wordt wereldwijd ingezet. De eerste versie gaat binnenkort live in het Verenigd Koninkrijk en al snel zal de wereldwijde uitrol naar landen zoals België, Ierland, Luxemburg en nog veertig andere landen volgen. Door het agile proces, blijft One Shoe ook na livegang de portals continu verbeteren, op basis van gebruikersdata, analytics en gebruikerservaringen.

www.g4s.com
www.oneshoe.nl

 

 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor

Havas Lemz ontwikket campagne Bolletje: ronduit lekker

16-09-2025 | 18:11:00
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker

EssenceMediacom verspreidt appeltaartgeur in OOH

16-09-2025 | 10:18:50
10 Out-of-Home spectaculars worden omgevormd tot verpakkingen van Koopmans Appeltaartmix en voorzien van een speciaal ontwikkelde geur

KNVB verlengt samenwerking met ON A DAILY BASIS

16-09-2025 | 09:00:00
Het bureau blijft als Official Creative Supplier verantwoordelijk voor campagnes die nieuwe generaties voetballers en fans inspireren.

BMW start wereldwijde campagne voor iX3

15-09-2025 | 15:51:00
BMW heeft samen met Jung von Matt HAMBURG een internationale campagne gelanceerd rond de introductie van de BMW iX3.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.