Full Service digital agency Human Digital opvolger Something Big en ParTech

De bureaus Something Big en ParTech zijn gefuseerd en opgegaan in Human Digital. Daarmee willen ze voortaan onder één dak strategie, design en ontwikkeling combineren met consultancy en training voor Digital Experience Platforms zoals Sitecore, Kentico, Umbraco, Sitefinity, nopCommerce en Microsoft .NET

Doelstelling van Human digital is om bedrijven dusdanig te bedienen dat ze online net zo goed van dienst zijn als offline.

Dick Gennissen, directeur Digital bij Human Digital: “Dat betekent dat we eindgebruikers door en door leren kennen. Door te luisteren - naar jou als klant, en naar de doelgroep waar je voor werkt - en door continu te toetsen of de gekozen weg nog steeds de juiste is. Zo komen we samen tot de beste digitale oplossingen. Verwacht van ons de beste kwaliteit, gebruiksvriendelijkheid, toegankelijkheid en een feilloze aansluiting bij wat merken willen uitstralen en wat gebruikers nodig hebben.”

Samenwerking

De samenwerking bestaat al enige tijd. ParTech en Something Big wisten elkaar al vaker te vinden. De combinatie van alle diensten in één bedrijf maakt dat het schakelen nu nog sneller en simpeler gaat. Nog meer dan hiervoor wil Human Digital partner zijn in het ontwikkelen en steeds verder verbeteren van een digitale strategie.

www.humandigital.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Johan van der Zanden over Jeroen van Koningsbrugge

04-09-2025 | 13:11:00
[Interview] Johan van der Zanden over de nieuwe supermarktmanager Daan, gespeeld door Jeroen van Koningsbrugge

Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn

04-09-2025 | 13:00:37
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.

Fama Volat lanceert Hartmakers-campagne voor Hart van Brabant

04-09-2025 | 12:55:10
Onder de titel Word Hartmaker van Hart van Brabant heeft Fama Volat een campagne ontwikkeld voor de regio, voorheen bekend als Midden-Brabant.

ESH Media sluit netwerk aan op Cäsar-platform

04-09-2025 | 12:43:00
Hierdoor zijn de meer dan 4.750 dubbelzijdige A0-displays van de exploitant nu beschikbaar via het Cäsar Dataloket.

Masha Kodden CMO De Koffiejongens

04-09-2025 | 12:37:00
Zij sluit zich aan bij het koffiemerk op een moment dat het bedrijf zijn merkcampagne Op avontuur tussen de grote jongens lanceert.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.