Fenna Ramos gezicht kledinglijn GR8

Fenna Ramos wordt het gezicht van de kledinglijn GR8. Kledingontwerpster Eva Wegman maakte deze lijn geïnspireerd door de kleurrijke en uitgesproken outfits van Fenna Ramos. Op zondag 4 oktober zullen zij samen de collectie onthullen, door middel van een modeshow in Amsterdam. Een selecte groep fans wordt uitgenodigd om hierbij aanwezig te zijn. 

Fenna Ramos is bekend als presentatrice en actrice van AVROTROS (NPO Zappelin), Misfit en Goede Tijden Slechte Tijden. Ze inspireert dagelijks jongeren met haar opvallende outfits. In de nieuwe collectie GR8 zitten unieke items waar maar één exemplaar van gemaakt is. Dit is een statement om jongeren bewust te maken van het feit dat iedereen uniek is en dat je je alleen great (GR8) kunt voelen als je jezelf kunt zijn, je kunt uiten zoals je wilt en je eigen keuzes kunt maken. De kledinglijn is betaalbaar gemaakt, zodat het toegankelijk is voor iedereen die een fashion statement wil maken. 

Fenna Ramos: "Ik vind het een grote eer dat Eva mij gevraagd heeft om het gezicht van haar nieuwe kledinglijn te zijn. Ik ben zelf veel met mode bezig en vind het tof dat ze een lijn lanceert met deze achterliggende gedachte. Fashion is een manier om jezelf te kunnen uiten en is in welke vorm dan ook voor iedereen toegankelijk."

www.evawegman.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

LINDA.meiden en Blitsbee starten campagne rond borstkanker

02-10-2025 | 17:36:00
In het kader van de Borstkankermaand zijn LINDA.meiden en stickermerk Blitsbee gestart met de bewustwordingscampagne Check je borsten, meiden.

LifeHunters en Zwijsen zetten leerkrachten Engels centraal

02-10-2025 | 17:23:36
Uitgeverij Zwijsen heeft in aanloop naar de Dag van de Leerkracht een campagne gelanceerd ter introductie van Open Up, de nieuwste methode Engels voor het basisonderwijs.

Havas en Bolletje lanceren kruidnootburger als foodtrend

02-10-2025 | 16:30:00
De lancering is onderdeel van een campagne die inspeelt op de trend van onverwachte smaakcombinaties.

ESN en Megawatt zetten in op wereldrecordpoging in Rotterdam

02-10-2025 | 15:44:00
De poging maakt deel uit van de campagne Push Forward en brengt honderd sporters samen voor een gezamenlijke fysieke en mentale uitdaging.

Dentsu lanceert LEGO Party! via SMG Studio

02-10-2025 | 10:56:27
Het project markeert een volgende stap in Dentsu’s investering in gaming als platform waar merken verbinding kunnen maken met een wereldwijd publiek.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.