Fatboy lanceert roaring campagne voor Outdoor 2021-collectie

Fatboy komt met een Europese digital-first campagne om de outdoorcollectie onder de aandacht te brengen. Dept heeft hiertoe een brand campain ontwikkeld die in de lente/zomer 2021 wordt gelanceerd.

Fatboy heeft een breed portfolio van in- en outdoor producten.. Naast functie en vorm wil Fatboy een bijdrage leveren aan een positieve impact op het leven van de consument, iets wat nauw aansluit op de visie van Dept: creativiteit dat iets toevoegt. Deze gedeelde visie wordt zichtbaar in de campagne Flip Boring to Roaring, gefocust op de outdoorcollectie van Fatboy. Ondersteund door het concept en mediastrategie, spoort de campagne mensen aan om hun tuin te flippen van een standaard set-up naar een roaring garden. Na een lange lockdownperiode waarin we zo lang stil gezeten hebben, daagt Fatboy mensen uit om van je tuin iets roarings te maken.  

Pauline Barendregt, Creative Director bij Fatboy: “Fatboy kijkt anders naar de wereld. Ziet andere dingen, wil het allemaal wat minder braaf. Daarom zijn onze ontwerpen en uitingen innovatief, uitgesproken en gedurfd. Maar altijd met een glimlach. Dat zie je ook terug in deze Europese merkcampagne. Na een lange periode van binnen zitten, willen we consumenten binnen de geldende richtlijnen helpen even te ontsnappen aan de dagelijkse routine. Op een inspirerende manier de sleur te laten doorbreken, zodat ze het moment naar eigen hand kunnen zetten.”

 
Jord Wessels, Commercial Director Brand & Advertising bij Dept: “De samenwerking met Fatboy bewijst opnieuw dat creativiteit echt iets kan bijdragen aan ons dagelijks leven. Fatboy weet alledaagse producten altijd uit een nét ander perspectief te bekijken en komt met leuke, verrassende oplossingen. Voor Dept een droomklant, want ook wij houden van creativiteit waar mensen daadwerkelijk wat aan hebben. De Flip Boring to Roaring-campagne is het stralende eerste product van onze samenwerking. We kijken ernaar uit om nog meer moois met elkaar neer te zetten.”

www.deptagency.com
www.fatboy.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor

Havas Lemz ontwikkelt campagne Bolletje: Ronduit lekker

16-09-2025 | 18:11:00
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker

EssenceMediacom verspreidt appeltaartgeur in OOH

16-09-2025 | 10:18:50
10 Out-of-Home spectaculars worden omgevormd tot verpakkingen van Koopmans Appeltaartmix en voorzien van een speciaal ontwikkelde geur

KNVB verlengt samenwerking met ON A DAILY BASIS

16-09-2025 | 09:00:00
Het bureau blijft als Official Creative Supplier verantwoordelijk voor campagnes die nieuwe generaties voetballers en fans inspireren.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.