
Fama Volat start pr-tak met Mariëtte Siezenga
Marketing- en communicatiebureau Fama Volat start een pr-tak als aanvulling op het bestaande aanbod van merkpositionering en campagnes op het gebied van digital, experience en gedragswetenschap. Vanuit de locatie op de Spoorzone in Tilburg ligt de focus voor het bureau op pr-campagnes en -evenementen, (branded) content en influencermarketing.
Het bureau merkte op dat er behoefte was vanuit de klant aan een totaalpakket, en wil daarnaast de campagnes van het Fama-netwerk beter belichten. Iris van Mourik, Junior pr-consultant: “Fama Volat is de oudste benaming voor mond tot mondreclame. Als je mond tot mondreclame zegt, zeg je pr. En dat hebben we binnen Fama Volat een centrale plek gegeven.”
De pr-tak wordt gevormd door creatieve senior en junior pr-consultants.
Mariëtte Siezenga sluit zich als Associate PR-Director aan bij het bureau en gaat samen met het team het podium van mediazichtbaarheid pakken voor Fama Volat en de klanten. Zij heeft twaalf jaar ervaring als pr-adviseur bij de Efteling en werkt sinds 2020 als freelancer. Mariëtte Siezenga gaat in haar rol merken en media aan elkaar verbinden en klanten helpen zichtbaarder te worden in de media. Zij behoudt haar bedrijf DeCommCoach naast haar werk voor Fama Volat.
www.famavolat.com
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025
DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother
SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport
Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker
Havas Lemz ontwikkelt campagne Bolletje: Ronduit lekker
Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong