Eveline van Zeeland wint PIM Marketing Literatuur Prijs 2020

Het boek Marketing Design met Customer Journey Mapping is door de jury van de PIM Marketing Literatuur Prijs verkozen tot het beste marketingboek van 2020. De auteur Eveline van Zeeland stelt met haar boek dat marketing veelomvattend is.

Het winnende boek handelt over het begrijpen van je klanten én het ontwerpen van creatieve oplossingen voor je doelgroepen. Dit jaar gaat de prijs voor het beste Marketing Studieboek naar Online invloed van Bas Wouters en Joris Groen.

Hans Molenaar
, juryvoorzitter van de PIM Marketing Literatuur Prijs en directeur Beeckestijn Business School: “Deze combinatie hebben we nog niet eerder gezien. Het boek Marketing Design beschrijft compleet en degelijk hoe klantbeleving is te analyseren om daarna met die kennis de beste en voor de klant waardevolle oplossingen te creëren. De auteur blijft niet steken in vergezichten maar biedt een concrete aanpak met per fase veel praktische tools die uitnodigen om direct mee aan de slag te gaan.”

Eveline van Zeeland werkt als Associate Lector Smart Marketing en Strategie op de Fontys Hogeschool Marketing en is bezig met een promotiestudie aan de Universiteit van Twente. De jury roemt de aandacht voor creativiteit binnen marketing met het combineren van klantbeleving en de context waarin de klant zich bevindt.

Platform Innovatie in Marketing (PIM) reikte de Marketing Literatuur Prijs voor de 18e keer op rij uit

De finalisten waren:

 

De PIM Marketing Literatuur Prijs is een aanmoediging voor Nederlandstalige auteurs om hun visie en expertise aangaande marketing in de breedste zin van het woord aan het papier toe te vertrouwen. Daardoor stellen de auteurs marketeers in staat nog beter in hun vak te worden. Dat sluit aan bij de doelstelling van PIM om van Nederland het meest inspirerende marketingland van Europa te maken.

www.pimonline.nl



 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

INDIE bouwt voort op OH YEAH-campagne voor Vodafone

23-10-2025 | 17:42:00
Iedereen die sinds 8 september 2022 een telefoon direct bij Vodafone heeft gekocht, ontvangt tot 3 jaar gratis Batterij Garantie.

FCB ontwikkelt Pets Know Best-campagne voor Purina PRO PLAN

23-10-2025 | 15:37:00
De campagne is gebaseerd op een herkenbaar inzicht: huisdieren lijken een gezondere levenshouding te hebben dan veel mensen en weten vaak wat goed voor ons is.

Hotel L’Amour en Jumbo introduceren de campagne: Prijzenstorm

23-10-2025 | 12:03:00
Jumbo Supermarkten is gestart met de campagne Prijzenstorm, ontwikkeld door Hotel L’Amour. De actie speelt in op het herfstseizoen

TomTom brengt Tom by TomTom en campagne Good Drivers Only

23-10-2025 | 09:06:17
De introductie wordt ondersteund door de merkcampagne Good Drivers Only, ontwikkeld door Preacher Amsterdam.

Thuiswinkel.org en True Ideas samen tegen online aankoopfraude

21-10-2025 | 18:20:00
Omdat nepwebshops steeds professioneler worden, lanceert Thuiswinkel.org de bewustwordingscampagne Neem geen risico. Check het logo.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.