Europese primeur: Kromhouthal & Clean Air Europe realiseren Covid19-vrij binnenklimaat voor evenementenlocaties

Sinds begin april 2021 beschikt De Kromhouthal, de industriële evenementenlocatie gelegen aan het IJ in Amsterdam, als eerste evenementenlocatie in Europa over een geavanceerd luchtreinigingssysteem van Clean Air Europe. Dit revolutionaire systeem, dat geïntegreerd is in de luchtbehandelingsinstallatie van de locatie, combineert meerdere bewezen technieken die de lucht zowel actief als passief behandelen.

Het resultaat is een veilig binnenklimaat voor bezoekers en medewerkers van evenementen, zonder bacteriën, schimmels en virussen. Dat geldt ook voor Covid 19 (SARS) waardoor deze innovatie grote gevolgen kan hebben voor het weer opstarten van binnenevents.

Vincent de Ridder, algemeen directeur van De Kromhouthal: "Wij zijn zeer opgetogen met deze innovatie, die verstrekkende gevolgen kan hebben. Nadat grote binnenevenementen al bijna een jaar niet meer mogelijk zijn, is dit een oplossing. Wij gaan in gesprek met gemeente en Rijksoverheid en hopen op korte termijn de deuren voor onze gasten te kunnen heropenen".

Over de Kromhouthal

De Kromhouthal is een evenementenlocatie aan het IJ in Amsterdam Noord. De industriële locatie van ruim 5000 m2 is na decennialang gebruik als fabriekshal - Stork bouwde er (scheeps)motoren - in 2012 omgebouwd tot evenementenlocatie. In de afgelopen jaren is de Kromhouthal uitgegroeid tot een toonaangevende bestemming voor uiteenlopende events in Amsterdam en daarmee een van de hotspots van de creatieve industrie in Nederland.

www.kromhouthal.com
www.cleanair-europe.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in

18-09-2025 | 15:46:00
Innocent en bureau DCVF hebben de superscanner ontwikkeld: een activatie die voorbijgangers koppelt aan een passende super smoothie

Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld

18-09-2025 | 13:11:02
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.