
Elevator Invites: Persuasion & Behavourial change
Ieder kwartaal organiseert Elevator een sessie met inspirerende sprekers en gastsprekers uit de wereld van growth marketing. Sprekers met eenzelfde doel: product & marketingteams helpen om focus aan te brengen met het oog op groei.
Dit keer duikt Elevator in de wereld van Digital Persuasion & Behavourial Change; hoe kunnen online bezoekers hiermee worden verleid tot conversie.
Doe meer kennis op over wetenschappelijke beïnvloedingstechnieken
Marcel Bos | Sparkwise
Woensdag 10 maart 2021 | 12:00-13:15 uur | Zoom Event
Het menselijk brein herbergt diverse geheimen. Met behulp van de laatste technieken zijn neurowetenschappers in staat om real-time in het brein te kijken. Op basis van ruim 5 jaar onderzoek en in samenwerking met ruim 60 wetenschappers hebben Marcel Bos en Eddie Tjon Fo het boek Why of Everything geschreven. Marcel Bos geeft ons in deze sessie een verrassende kijk in de werking van het brein en komt met concrete toepasbare voorbeelden voor jouw online product of webshop.
Lees alles over dit event en hoe je ervoor in te schrijven hier
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
BMW start wereldwijde campagne voor iX3
Supermarkt Dirk benadrukt betaalbaarheid met Telegraaf-bijlage
Univé Zakelijk kiest Zandbeek na creatieve pitch voor zakelijke marketingcampagnes
[Vacatures] iO zoekt een Marketing Strateeg
[Vacatures] Influentials zoekt een Medior Campaign Manager
Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt