Elevator Invites: Persuasion & Behavourial change

Ieder kwartaal organiseert Elevator een sessie met inspirerende sprekers en gastsprekers uit de wereld van growth marketing. Sprekers met eenzelfde doel: product & marketingteams helpen om focus aan te brengen met het oog op groei.

Dit keer duikt Elevator in de wereld van Digital Persuasion & Behavourial Change; hoe kunnen online bezoekers hiermee worden verleid tot conversie.

Doe meer kennis op over wetenschappelijke beïnvloedingstechnieken

Marcel Bos | Sparkwise

Woensdag 10 maart 2021 | 12:00-13:15 uur | Zoom Event

Het menselijk brein herbergt diverse geheimen. Met behulp van de laatste technieken zijn neurowetenschappers in staat om real-time in het brein te kijken. Op basis van ruim 5 jaar onderzoek en in samenwerking met ruim 60 wetenschappers hebben Marcel Bos en Eddie Tjon Fo het boek Why of Everything geschreven. Marcel Bos geeft ons in deze sessie een verrassende kijk in de werking van het brein en komt met concrete toepasbare voorbeelden voor jouw online product of webshop.

Lees alles over dit event en hoe je ervoor in te schrijven hier


Elevator is onderdeel van het MakerStreet netwerk


 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bekende Nederlandse vrouwen delen ervaringen in TENA-campagne

17-10-2025 | 12:37:27
Rond Wereld Menopauze Dag lanceert TENA de campagne Het is stil voor de overgang, ontwikkeld in samenwerking met Publicis Groupe Nederland en Boomerang.

Diggy Dex en nabestaanden brengen herinneringslied uit voor Monuta

17-10-2025 | 11:30:46
Monuta lanceert dit jaar de vierde editie van de campagne November 2 Remember met een bijzonder initiatief: een nieuw lied van Diggy Dex

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Projectmanager

17-10-2025 | 09:20:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Projectmanager - Amsterdam

Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief

16-10-2025 | 18:14:00
Het jaarlijkse Speelboek geldt al decennialang als het startsein van het speelgoedseizoen richting de feestdagen en het samenstellen van verlanglijstjes voor Sinterklaas en kerst.

Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland

16-10-2025 | 17:53:00
Rexona kondigt een samenwerking aan met profvoetballer Tijjani Reijnders, middenvelder van het Nederlands Elftal en Manchester City.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.