Ace-labels Born05, Glasnost en IM Lounge aan de slag voor Easee

Ace agencies Born05, Glasnost en IM Lounge gaan per direct aan de slag voor het Noorse merk Easee, producent van compacte en krachtige laadrobots voor elektrische voertuigen. De bureaus werken gezamenlijk aan een brand awareness campagne die van het merk Easee een begrip dient te maken in Nederland, België en Luxemburg.
 
De gedachte achter Easee is shaping the future of electricity. Het eerste product is de Easee lader voor thuis en zakelijk gebruik. Easee wil de transformatie naar elektrisch rijden versnellen met hun slimme lader. Met een reeks producten wil het bedrijf de manier waarop mensen met elektriciteit omgaan verbeteren en veranderen. De brand awareness campagne die wordt neergezet moet zich daarom naast een focus op het Easee-product zelf, ook richten op het informeren over charging in het algemeen.



Digital Branding Agency Born05 neemt de lead in de ontwikkeling van de brand awareness campagne voor het eerste kwartaal 2022. Het pr-bureau Glasnost neemt de verantwoordelijkheid voor de bijbehorende pr-strategie en Media Performance agency IM Lounge verzorgt de mediastrategie en inkoop van de internationale campagne.

Nicky Wiegmans, marketingspecialist Benelux bij Easee: "De culturele klik tussen Easee en Ace is buitengewoon goed: we delen dezelfde visie en zetten ons beiden in voor een betere wereld - te beginnen met het verbeteren van jezelf. Bovendien is het ideaal dat er verschillende bureaus met ieder zijn eigen expertise onder Ace vallen. Wij staan te springen om de samenwerking te starten."

www.easee.com
www.thisisace.nl
www.born05.nl
www.glasnost.amsterdam
www.imlounge.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in

18-09-2025 | 15:46:00
Innocent en bureau DCVF hebben de superscanner ontwikkeld: een activatie die voorbijgangers koppelt aan een passende super smoothie

Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld

18-09-2025 | 13:11:02
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.