Dutch Digital Design organiseert DDW Talks: Adapted Realities

Stichting Dutch Digital Design, die zich inzet voor de zichtbaarheid van het beste Nederlandse digitale werk in binnen- en buitenland, is dit jaar weer programmapartner van Dutch Design Week.

Tijdens het event DDW Talks: Adapted Realities op vrijdag 22 oktober 2021 tonen sprekers van Momkai, GRRR, Nxt Museum, Media.Monks en kunstenaar Thijs Biersteker projecten, die laten zien hoe Nederlands digital design bijdraagt aan The Greater Number. Dat is het thema van de Dutch Design Week, die dit jaar weer fysiek plaatsvindt in Eindhoven.

Bijdrage aan verandering

Verschillende makers en creatieven, onder wie Harald Dunnink van strategisch ontwerpbureau Momkai, Natasha Greenhalgh van Nxt Museum en ecologisch kunstenaar Thijs Biersteker laten projecten zien die een groter aantal veranderingen op gang kunnen brengen. Op verschillende manieren leveren zij een bijdrage aan gedragsverandering, het klimaat, gezondheid of het tegengaan van sociale ongelijkheid en conflicten.

Na de presentaties van de sprekers is er een paneldiscussie met de businesspartners van het event, onder wie Andy Lürling (LUMO Labs), Jonas Onland (Serendipity) en Tjeerd Haccou (Space&Matter).

DDW Talks: Adapted Realities vindt plaats vanaf 10:00 tot 14:00 uur in Fifth in Eindhoven. De talk is inclusief koffie, thee, iets lekkers en een lichte lunch. Bij binnenkomst dienen bezoekers hun coronatoegangsbewijs te tonen. Meer informatie en kaarten voor het event zijn verkrijgbaar via deze link.

Foto: Oscar Vinck

www.dutchdigital.design


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor

Havas Lemz ontwikket campagne Bolletje: ronduit lekker

16-09-2025 | 18:11:00
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker

EssenceMediacom verspreidt appeltaartgeur in OOH

16-09-2025 | 10:18:50
10 Out-of-Home spectaculars worden omgevormd tot verpakkingen van Koopmans Appeltaartmix en voorzien van een speciaal ontwikkelde geur

KNVB verlengt samenwerking met ON A DAILY BASIS

16-09-2025 | 09:00:00
Het bureau blijft als Official Creative Supplier verantwoordelijk voor campagnes die nieuwe generaties voetballers en fans inspireren.

BMW start wereldwijde campagne voor iX3

15-09-2025 | 15:51:00
BMW heeft samen met Jung von Matt HAMBURG een internationale campagne gelanceerd rond de introductie van de BMW iX3.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.