Dutch Digital Design organiseert DDW Talks: Adapted Realities

Stichting Dutch Digital Design, die zich inzet voor de zichtbaarheid van het beste Nederlandse digitale werk in binnen- en buitenland, is dit jaar weer programmapartner van Dutch Design Week.

Tijdens het event DDW Talks: Adapted Realities op vrijdag 22 oktober 2021 tonen sprekers van Momkai, GRRR, Nxt Museum, Media.Monks en kunstenaar Thijs Biersteker projecten, die laten zien hoe Nederlands digital design bijdraagt aan The Greater Number. Dat is het thema van de Dutch Design Week, die dit jaar weer fysiek plaatsvindt in Eindhoven.

Bijdrage aan verandering

Verschillende makers en creatieven, onder wie Harald Dunnink van strategisch ontwerpbureau Momkai, Natasha Greenhalgh van Nxt Museum en ecologisch kunstenaar Thijs Biersteker laten projecten zien die een groter aantal veranderingen op gang kunnen brengen. Op verschillende manieren leveren zij een bijdrage aan gedragsverandering, het klimaat, gezondheid of het tegengaan van sociale ongelijkheid en conflicten.

Na de presentaties van de sprekers is er een paneldiscussie met de businesspartners van het event, onder wie Andy Lürling (LUMO Labs), Jonas Onland (Serendipity) en Tjeerd Haccou (Space&Matter).

DDW Talks: Adapted Realities vindt plaats vanaf 10:00 tot 14:00 uur in Fifth in Eindhoven. De talk is inclusief koffie, thee, iets lekkers en een lichte lunch. Bij binnenkomst dienen bezoekers hun coronatoegangsbewijs te tonen. Meer informatie en kaarten voor het event zijn verkrijgbaar via deze link.

Foto: Oscar Vinck

www.dutchdigital.design


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Heineken en LePub spelen met AI-vriendschap

21-10-2025 | 11:46:00
De bierbrouwer zet het contrast neer tussen kunstmatige verbondenheid en het merkstandpunt dat échte vrienden ontstaan aan een échte bar met een echt bier.

[Vacatures] iO zoekt een Senior Contentmanager

21-10-2025 | 10:29:00
iO is per direct op zoek naar Senior Contentmanager - Campus Amsterdam

Twaalf awards voor Happy Horizon bij Digital Impact Awards

20-10-2025 | 15:50:11
De Nederlandse bureaugroep, met in totaal twaalf nominaties, wist ze allemaal te verzilveren.

[Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een Social Advertising Consultant

20-10-2025 | 09:12:00
Abovo Maxlead is per direct op zoek naar Social Advertising Consultant - Hoorn

Bekende Nederlandse vrouwen delen ervaringen in TENA-campagne

17-10-2025 | 12:37:27
Rond Wereld Menopauze Dag lanceert TENA de campagne Het is stil voor de overgang, ontwikkeld in samenwerking met Publicis Groupe Nederland en Boomerang.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.