Dept maakt campagne voor Thuiswinkel.org

Per dag worden 1,5 miljoen pakketjes besteld. Thuiswinkel.org ontwikkelde in samenwerking met Dept een campagneboodschap om de consument begrip te vragen voor de werknemers die zich blijven inzetten om mensen in hun (levens)behoeften te kunnen voorzien. Via een tv-reclamespot, preroll en sociale media is de campagne te zien.

Er speelt zich veel af tussen de bestelling tot aan thuisbezorging. Verschillende partijen leveren hun bijdrage en hebben op dit moment te maken met verhoogde vraag en verscherpte veiligheidsmaatregelen. Belangenvereniging Thuiswinkel.org wil begrip oproepen bij de consument in een landelijke campagne met behulp van digital agency Dept.

Jacqueline van der Burg, marketingmanager bij Thuiswinkel.org: “In minder dan een week tijd is alles ontwikkeld: van de briefing tot aan concepting, productie en postproductie. Door de fijne samenwerking met Dept en fantastische medewerking van alle betrokken partijen is het ons gelukt de boodschap op een waardige manier te vertalen naar een commercial van 30 seconden.” 

Thomas van Slooten, accountmanager bij Dept: “Ondanks dat we ons in een situatie bevinden met veel beperkingen omtrent productiemogelijkheden, hebben we het toch voor elkaar gekregen een shoot te organiseren en nieuwe content te creëren. Samen met Thuiswinkel.org, productiemaatschappij CZAR en regisseur Michael Middelkoop hebben we een sterk eindproduct kunnen leveren.” 

De campagne is mede mogelijk gemaakt door de de Ster, die gratis reclamezendtijd heeft aangeboden aan brancheorganisaties om te kunnen communiceren over de situatie rondom het coronavirus.

www.deptagency.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in

18-09-2025 | 15:46:00
Innocent en bureau DCVF hebben de superscanner ontwikkeld: een activatie die voorbijgangers koppelt aan een passende super smoothie

Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld

18-09-2025 | 13:11:02
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Pie Kamau

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.