Dept breidt uit en stelt managing directors NL aan 

Dept groeit in binnen- en buitenland hard door. Sarah Wubben en Jeanette Kerssens nemen in Nederland de leiding als nieuwe Managing Directors NL, een powerteam met een ambitieuze visie voor Dept, haar 600 werknemers en klanten als Otrium, bol.com, Eneco en Beiersdorf. 

Joep Roosen zet  de stap tot COO Europe en geeft het stokje over aan Jeanette Kerssens en Sarah Wubben.

Jeanette Kerssens: “De vraag naar end-to-end digitale oplossingen – van merk en tech tot performance en alles ertussen – is nu groter dan ooit. Dept heeft een unieke positie in de markt om daarop het antwoord te zijn. Bedrijven helpen bij het digitaal versnellen van hun business, daar gaat mijn hart sneller van kloppen.”

Een eerste ontwikkeling onder de leiding van Sarah en Jeanette is het openen van Dept hubs en de focus op divers talent.

Sarah Wubben: “We geloven dat vrijheid en verantwoordelijkheid bij onze Depsters past en dat je je werk vanaf elke locatie kunt doen. Door nieuwe hubs te openen in Zwolle, Maastricht en Veenendaal, maken we het makkelijker voor toptalent om bij Dept te werken. Divers talent brengt vernieuwende ideeën die onze klanten helpen groeien. En wij helpen hen graag groeien en ontwikkelen, daarom zetten we ook de volgende stap met ons traineeship-programma.”

Joep Roosen: “Het is bijzonder om te zien hoe de Dept-cultuur zo steady blijft, zelfs met de snelle groei die we op wereldwijde schaal meemaken. We zijn enorm trots op wat we tot nu toe hebben bereikt en trekken deze lijn door over de grenzen. Jeanette en Sarah zorgen samen met de leadership teams voor tevreden klanten en zullen innovatie en groei realiseren, dat is gegarandeerd.”

www.deptagency.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in

18-09-2025 | 15:46:00
Innocent en bureau DCVF hebben de superscanner ontwikkeld: een activatie die voorbijgangers koppelt aan een passende super smoothie

Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld

18-09-2025 | 13:11:02
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.