DVJ Insights breidt consultancy team Nederland uit met Sonja Vernooij

DVJ Insights heeft zijn consultancyteam in Nederland verder uitgebreid met de aanstelling van Sonja Vernooij als Client Consultant. Zij heeft ruime ervaring aan zowel klant- als bureauzijde en zal verantwoordelijk zijn voor het ondersteunen van DVJ-klanten in hun groeidoelstellingen.

Sonja Vernooij heeft meer dan 25 jaar ervaring in marktonderzoek en marketing. Voordat ze bij DVJ Insights kwam, werkte zij als Senior Brand Manager voor Spa waar zij verantwoordelijk was voor de communicatie, innovatie en mediamanagement. Ze stuurde onder andere de opzet en invulling van de geïntegreerde online en offline mediastrategie en de lancering van innovaties op de Nederlandse markt. Daarvoor werkte ze voor verschillende marktonderzoeksbureaus als een allround marktonderzoeksconsultant voor verschillende topklanten in met name de FMCG-industrie.

Jori van de Spijker, Managing Consultant Nederland: “Bij DVJ werken we vanuit een passie voor onderzoek en met de ambitie om klanten te verrassen met een vernieuwende aanpak en betere inzichten. Ik ben dan ook erg blij dat Sonja ons komt versterken. Met haar kennis, ervaring en enthousiasme is ze een verrijking voor het team en kunnen we verder werken aan de volgende stappen in onze groei. Ik zie enorm uit naar de samenwerking.”

Sonja Vernooij:: “Na een periode als Brand Manager besloot ik terug te keren naar mijn passie in marktonderzoek. Wat mij aantrok in DVJ is de eigen visie op onderzoek en de manier waarop praktijk en wetenschap worden verbonden. Ik ben dan ook erg blij om te mogen beginnen bij DVJ en kijk er naar uit om de business in Nederland verder uit te bouwen.”

www.dvj-insights.com

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in

18-09-2025 | 15:46:00
Innocent en bureau DCVF hebben de superscanner ontwikkeld: een activatie die voorbijgangers koppelt aan een passende super smoothie

Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld

18-09-2025 | 13:11:02
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.