DPG Grow podcast Data&: aflevering 2 Agile Insights Tools

In de tweede aflevering van de DPG Grow-podcast serie Data&, staan Agile Insights Tool centraal. Wat is het en wat levert het op?
Te gast is Hugo Schurink, Head of Marketplace & BrandZ bij Kantar.

Wat is het precies?

Snel unieke inzichten over je merk tegen lage kosten. In een paar minuten weten of je creatie goed werkt. In een dag inzicht in je merkbekendheid of een snelle concept test? Tegenwoordig is het allemaal mogelijk; binnen een aantal uur. In deze aflevering bespreken we Agile Insights Tools. Heeft de opkomst van dit soort tools de toepassing van data driven marketing eenvoudiger gemaakt? Of ligt het complexer?

Hugo Schurink is verantwoordelijk voor dit soort Agile Insights Tools binnen Kantar. Hij schakelt dagelijks met merken die dit soort oplossingen afnemen. Van hem wil ik weten hoe goed merken er in slagen om de insights vervolgens te vertalen naar concrete acties. In hoeverre kunnen merken met Agile Insights Tools zichzelf volledig voorzien in hun marketinguitdaging?

Hij neemt ons mee in zijn praktijkervaringen aan de hand van een aantal recente case-studies die zijn verhaal ondersteunen.

De podcast is hier te beluisteren.

www.dpggrow.nl
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Marketing Week] Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers

10-10-2025 | 16:07:15
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 11:45:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 10:58:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

Dawn en Vattenfall maken stroompieken hoorbaar

10-10-2025 | 10:53:00
Vattenfall lanceert samen met bureau Dawn en 100% het Vattenfall Kamerorkest — een audiovisuele installatie die de disbalans in stroomverbruik hoorbaar maakt

NABV kiest LevelUP Digital voor merkcampagne We Are Airsoft

09-10-2025 | 16:30:00
De Nationale Airsoft Belangen Vereniging (NABV) heeft gaming agency LevelUP Digital gekozen voor de uitvoering van haar merkcampagne We Are Airsoft.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.