
DPG Grow-podcast Brandkast! 2 met Zeeman's Caroline van Turennout
In aflevering 2 van de podcast Brandkast! van DPG Grow is Caroline van Turennout, directeur Marketing & eCommerce bij Zeeman, te gast
Caroline van Turennout, kreeg een duidelijke opdracht bij aantreden: het merk relevanter maken voor een bredere doelgroep. Zeven jaar later is dat niet alleen gelukt, maar heeft het merk ook een zekere coolness gekregen. Dat komt mede dankzij de opmerkelijke marketingstunts waar Caroline v an Turennout verantwoordelijk voor is.
Voorbeelden hiervan zijn de Zeeman sneaker, de Zeeman trouwjurk en het Zeeman parfum. Zeeman kwam met een eigen fan collectie in samenwerking met een Belgische influencer (Bockie de Repper, een pseudoniem van Jonas Van Boxstael).
In de podcast Brandkast! 2 praten Dominique Henskens (Creative Director DPG Brand Studio bij DPG Media) en Roger Verdurmen (Strategy Director bij DPG Media) met Caroline van Turennout over consistentie in de campagnes, de kracht van fouten maken, transparantie in de keten, het verkopen van tweedehands kleding en het verenigen van verschillende doelgroepen in een formule.
De podcast is te beluisteren door hier te klikken.
www.dpggrow.nl
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
KNVB verlengt samenwerking met ON A DAILY BASIS
BMW start wereldwijde campagne voor iX3
Supermarkt Dirk benadrukt betaalbaarheid met Telegraaf-bijlage
Univé Zakelijk kiest Zandbeek na creatieve pitch voor zakelijke marketingcampagnes
[Vacatures] iO zoekt een Marketing Strateeg
Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong