DPG Grow-podcast Brandkast! 2 met Zeeman's Caroline van Turennout

In aflevering 2 van de podcast Brandkast! van DPG Grow is Caroline van Turennout, directeur Marketing & eCommerce bij Zeeman, te gast

Caroline van Turennout, kreeg een duidelijke opdracht bij aantreden: het merk relevanter maken voor een bredere doelgroep. Zeven jaar later is dat niet alleen gelukt, maar heeft het merk ook een zekere coolness gekregen. Dat komt mede dankzij de opmerkelijke marketingstunts waar Caroline v an Turennout verantwoordelijk voor is.

Voorbeelden hiervan zijn de Zeeman sneaker, de Zeeman trouwjurk en het Zeeman parfum. Zeeman kwam met een eigen fan collectie in samenwerking met een Belgische influencer (Bockie de Repper, een pseudoniem van Jonas Van Boxstael).

In de podcast Brandkast! 2 praten Dominique Henskens (Creative Director DPG Brand Studio bij DPG Media) en Roger Verdurmen (Strategy Director bij DPG Media) met Caroline van Turennout  over consistentie in de campagnes, de kracht van fouten maken, transparantie in de keten, het verkopen van tweedehands kleding en het verenigen van verschillende doelgroepen in een formule. 

De podcast is te beluisteren door hier te klikken.

www.dpggrow.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bekende Nederlandse vrouwen delen ervaringen in TENA-campagne

17-10-2025 | 12:37:27
Rond Wereld Menopauze Dag lanceert TENA de campagne Het is stil voor de overgang, ontwikkeld in samenwerking met Publicis Groupe Nederland en Boomerang.

Diggy Dex en nabestaanden brengen herinneringslied uit voor Monuta

17-10-2025 | 11:30:46
Monuta lanceert dit jaar de vierde editie van de campagne November 2 Remember met een bijzonder initiatief: een nieuw lied van Diggy Dex

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Projectmanager

17-10-2025 | 09:20:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Projectmanager - Amsterdam

Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief

16-10-2025 | 18:14:00
Het jaarlijkse Speelboek geldt al decennialang als het startsein van het speelgoedseizoen richting de feestdagen en het samenstellen van verlanglijstjes voor Sinterklaas en kerst.

Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland

16-10-2025 | 17:53:00
Rexona kondigt een samenwerking aan met profvoetballer Tijjani Reijnders, middenvelder van het Nederlands Elftal en Manchester City.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.