Coolblue breidt uit naar Duitsland

Coolblue gaat met zijn eigen infrastructuur de Duitse grens over. De retailer begint in de omgeving van Düsseldorf met de uitbouw van een eigen bezorgnetwerk, installatiedienst, fietsnetwerk én winkels.

Pieter Zwart, oprichter van Coolblue: “We starten er met het bezorgen en installeren van witgoed. Snel volgen er meer producttypes en diensten en bezorgen we zoveel mogelijk bestellingen van kleine producten bij klanten met de fiets. En ja… er komt binnenkort natuurlijk ook een fysieke winkel. Zo gaan we klanten in en rond Düsseldorf heel erg blij maken.”

Klanten in de omgeving van Düsseldorf kunnen witgoed via de Duitstalige Coolblue-website en app bestellen. Door medewerkers van het bedrijf worden deze bestellingen de volgende dag vanuit het magazijn in Tilburg bij klanten bezorgd en geïnstalleerd.

Pieter Zwart: “Onze stap over de Duitse grens is een mijlpaal voor alle 5000 Coolblue’ers. De afgelopen tijd hebben we ontzettend hard gewerkt aan de uitbreiding van onze infrastructuur naar Duitsland. Dat betekent niet alleen het aannemen en inwerken van Duitstalige Coolblue’ers, maar ook bijvoorbeeld het opzetten van klantgerichte productreizen en het ontwerpen van onze blauwe doos, zak, bus én fiets.”

www.coolblue.nl
www.coolblue.de

 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bekende Nederlandse vrouwen delen ervaringen in TENA-campagne

17-10-2025 | 12:37:27
Rond Wereld Menopauze Dag lanceert TENA de campagne Het is stil voor de overgang, ontwikkeld in samenwerking met Publicis Groupe Nederland en Boomerang.

Diggy Dex en nabestaanden brengen herinneringslied uit voor Monuta

17-10-2025 | 11:30:46
Monuta lanceert dit jaar de vierde editie van de campagne November 2 Remember met een bijzonder initiatief: een nieuw lied van Diggy Dex

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Projectmanager

17-10-2025 | 09:20:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Projectmanager - Amsterdam

Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief

16-10-2025 | 18:14:00
Het jaarlijkse Speelboek geldt al decennialang als het startsein van het speelgoedseizoen richting de feestdagen en het samenstellen van verlanglijstjes voor Sinterklaas en kerst.

Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland

16-10-2025 | 17:53:00
Rexona kondigt een samenwerking aan met profvoetballer Tijjani Reijnders, middenvelder van het Nederlands Elftal en Manchester City.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.