Coca-Cola begint 2021 met campagne Open To Better

Coca-Cola lanceert de campagne Open To Better, die draait om stilstaan bij persoonlijke voornemens van positiviteit, vriendelijkheid en goede bedoelingen voor een mooie toekomst.

Het logo verdwijnt tijdelijk van de verpakkingen om plaats te maken voor een persoonlijke boodschap of goed voornemen. Naast de 25 standaardteksten op de blikken en flesjes, is het ook mogelijk om een gepersonaliseerd blikje te laten maken om cadeau te doen aan iemand of zelf te houden.

Margreet van Staalduijnen, marketingmanager bij Coca-Cola: “Coca-Cola zet zich al meer dan 130 jaar in voor het samenbrengen van mensen wereldwijd. In reactie op de huidige situatie hebben we deze campagne gelanceerd. We laten zien hoe de wereld is veranderd en tonen we extra waardering voor dingen die we voorheen misschien voor lief namen. We zetten zo de kracht en zichtbaarheid van onze verpakkingen in voor het verspreiden van hoop en positiviteit.”

Onderdeel van de campagne is een reeks video’s op cocacolanederland.nl, waarin mensen uit heel Europa vertellen welk voornemen of plan ze hebben.

De campagne wordt uitgerold via (D)OOH, social en display, net als acties op de winkelvloer. Het bedrijf werkt in Nederland samen met influencers zoals Bram Krikke, Ruba Zai en Rocky Hehakaija die hun persoonlijke goede voornemens zullen delen via hun socialmediakanalen en hun volgers motiveren om hetzelfde te doen.

www.cocacolanederland.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in

18-09-2025 | 15:46:00
Innocent en bureau DCVF hebben de superscanner ontwikkeld: een activatie die voorbijgangers koppelt aan een passende super smoothie

Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld

18-09-2025 | 13:11:02
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.