Clarity breidt uit met Amy Grimshaw als Asociate Director Venture Capital

Clarity heeft Amy Grimshaw aangesteld als Associate Director & Early Stage Consultant voor Venture Capital. Zij zal vanuit Londen werkzaam zijn en rapporteren aan Rachel Gilley, President EMEA bij Clarity.

Amy Grimshaw was tot voor kort Director of Communications and Public Relations bij de Founders Factory, waar ze verantwoordelijk was voor de internationale corporate communicatie en pr-ondersteuning van een uitgebreid portfolio aan startups in diverse sectoren. 

Rachel Gilley: “Ik vind het altijd geweldig als we mensen aan ons team kunnen toevoegen, en met Amy hebben we echt een eersteklas strategische aanwinst binnengehaald. We zien veel vraag naar hulp bij communicatie en de inzet van digitale middelen in Europa. De ervaring van Amy bij de Founders Factory, de adviezen die ze inmiddels aan heel veel startende ondernemingen heeft gegeven en haar uitgebreide netwerk gaan allemaal helpen om onze dienstverlening in Europa verder uit te breiden. Dat is niet alleen goed voor startups - we krijgen ook geregeld aanvragen van meer gevestigde ondernemingen die de spirit van startups weer terug willen brengen in hun organisatie en in de manier waarop de organisatie zich positioneert. Ik weet zeker dat Amy ook in die conversaties van onschatbare waarde zal zijn.”

Amy Grisham: “Ik vind het heerlijk om aan te sluiten bij het ambitieuze team van Clarity, waar ik al zo lang met bewondering naar heb gekeken. Deze omgeving groeit snel, beweegt nog sneller en bruist van de creativiteit, dus het voelt echt alsof ik na mijn geweldige tijd bij Founders Factory opnieuw thuiskom. Ik heb Clarity in het verleden al vaak aanbevolen: de enorme ervaring en flexibele opstelling van dit team betekent dat we ambitieuze ondernemers in alle stadia van hun ontwikkeling kunnen ondersteunen en dat doen we overal ter wereld, wat echt uniek is in deze markt.”

De aanstelling van Amy Grimshaw volgt op een reeks ervaren professionals die aan het Clarity team zijn toegevoegd, onder wie Alex Judd als Head of Impact and Planning, Jon Meakin als President voor Noord-Amerika en Kara Silverman als Managing Director in New York. Naast de overname van het Nederlandse Yellow Communications in 2020, nam Clarity recentelijk Brew PR in Los Angeles en Dynamo in Londen over. Recent voegde Clarity onder meer GrassGreener Europe, Amplitude, Burt, Mirza en SurveyMonkey toe aan zijnr klantenbestand.

www.clarity.pr


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bekende Nederlandse vrouwen delen ervaringen in TENA-campagne

17-10-2025 | 12:37:27
Rond Wereld Menopauze Dag lanceert TENA de campagne Het is stil voor de overgang, ontwikkeld in samenwerking met Publicis Groupe Nederland en Boomerang.

Diggy Dex en nabestaanden brengen herinneringslied uit voor Monuta

17-10-2025 | 11:30:46
Monuta lanceert dit jaar de vierde editie van de campagne November 2 Remember met een bijzonder initiatief: een nieuw lied van Diggy Dex

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Projectmanager

17-10-2025 | 09:20:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Projectmanager - Amsterdam

Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief

16-10-2025 | 18:14:00
Het jaarlijkse Speelboek geldt al decennialang als het startsein van het speelgoedseizoen richting de feestdagen en het samenstellen van verlanglijstjes voor Sinterklaas en kerst.

Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland

16-10-2025 | 17:53:00
Rexona kondigt een samenwerking aan met profvoetballer Tijjani Reijnders, middenvelder van het Nederlands Elftal en Manchester City.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.