
C&A optimaliseert e-commerce platform samen met Dept
Digital agency Dept heeft C&A ondersteund bij het optimaliseren van haar webshop. Sinds april 2020 heeft een interdisciplinair team van UX- en UI-designers, analisten en developers van Dept samen met C&A eraan gewerkt om de webshop op mobiel en desktop verder te ontwikkelen en verbeteren.
C&A stoomt zich hiermee klaar voor de digitale toekomst. Het intelligente UX-ontwerp en de moderne front-end ontwikkeling zijn datagedreven en gebruikersgericht, zodat online bezoekers een prettigere online ervaring beleven met meer gemak en overzicht. Daarnaast moet de verbetering van het e-commerce platform zorgen voor een verhoging van de digitale performance.
Ulrike Otto, unit leader user experience bij C&A: “We willen onze klanten de best mogelijke gebruikerservaring bieden en daarom zijn we erg blij met de ondersteuning van Dept. Het digital agency begreep onze complexe eisen en we kijken uit naar alle mogelijkheden die de samenwerking gaat bieden in de toekomst.”
Verena Sandbote, managing director design & technology bij Dept: "Samen met C&A creëren we de ultieme digitale ervaring. De holistische benadering is voor C&A de sleutel tot het worden van een succesvol e-commercebedrijf."
www.c-and-a.com
www.deptagency.com
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bekende Nederlandse vrouwen delen ervaringen in TENA-campagne
Diggy Dex en nabestaanden brengen herinneringslied uit voor Monuta
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Projectmanager
Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief
Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland
Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong