Brian Swords aangesteld als Chief Client Officer TBWA\NEBOKO

Creative Agency TBWA\NEBOKO benoemt Brian Swords tot Chief Client Officer. In deze functie zal Brian Swords verantwoordelijk zijn voor het uitbouwen van het dienstenaanbod van het bureau om winstgevende groei te realiseren, evenals het laten groeien van belangrijke accounts en het aantrekken van internationale klanten. Daarnaast zal hij ook plaatsnemen in het bestuur.

Brian Swords Chief Client Officer

Brian Swords heeft een lange geschiedenis binnen de TBWA-groep, waar hij in 2002 begon als Managing Director voor TBWA\Dublin. In 2011 verhuisde hij naar China om leiding te geven aan het McDonald's account in China en de APAC regio, waarbij hij ook drie jaar lang Managing Director van TBWA\Shanghai was. In 2015 werd hij verantwoordelijk voor de wereldwijde client leadership en werkte hij vanuit TBWA\London.

Brian Swords is een ervaren, klantgerichte en creatief gedreven merkleider in de industrie. Momenteel is hij als Global Client Leader wereldwijd verantwoordelijk voor al het werk dat TBWA creëert voor McDonald's en Philips, iets wat hij naast zijn rol zal blijven doen.

Rik Ledder, CEO TBWANEBOKO: "Brian's ervaring spreekt natuurlijk voor zich en we zijn verheugd om hem te zien slagen in zijn functie binnen het bureau en als lid van ons bestuur. In deze rol zal hij helpen om ons internationaal verder te vestigen en samen met ons team in Amsterdam heeft hij al een vliegende start gemaakt."

www.tbwa.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data

05-09-2025 | 12:26:13
Door de explosie van streamingplatforms, on-demand content en gefragmenteerd kijkgedrag hebben traditionele meetmethoden moeite om het tempo bij te houden

Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens

05-09-2025 | 09:27:58
Closed on Monday heeft voor De Koffiejongens een landelijke campagne ontwikkeld die de nieuwsgierige houding van het koffiemerk centraal stelt.

[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)

05-09-2025 | 09:01:00
TBWA is per direct op zoek naar Brand Coordinator (NL) - Full-time  \  Amsterdam

Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk

04-09-2025 | 13:11:00
[Interview] Johan van der Zanden over de nieuwe supermarktmanager Daan, gespeeld door Jeroen van Koningsbrugge

Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn

04-09-2025 | 13:00:37
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.