Brian Swords aangesteld als Chief Client Officer TBWA\NEBOKO

Creative Agency TBWA\NEBOKO benoemt Brian Swords tot Chief Client Officer. In deze functie zal Brian Swords verantwoordelijk zijn voor het uitbouwen van het dienstenaanbod van het bureau om winstgevende groei te realiseren, evenals het laten groeien van belangrijke accounts en het aantrekken van internationale klanten. Daarnaast zal hij ook plaatsnemen in het bestuur.

Brian Swords Chief Client Officer

Brian Swords heeft een lange geschiedenis binnen de TBWA-groep, waar hij in 2002 begon als Managing Director voor TBWA\Dublin. In 2011 verhuisde hij naar China om leiding te geven aan het McDonald's account in China en de APAC regio, waarbij hij ook drie jaar lang Managing Director van TBWA\Shanghai was. In 2015 werd hij verantwoordelijk voor de wereldwijde client leadership en werkte hij vanuit TBWA\London.

Brian Swords is een ervaren, klantgerichte en creatief gedreven merkleider in de industrie. Momenteel is hij als Global Client Leader wereldwijd verantwoordelijk voor al het werk dat TBWA creëert voor McDonald's en Philips, iets wat hij naast zijn rol zal blijven doen.

Rik Ledder, CEO TBWANEBOKO: "Brian's ervaring spreekt natuurlijk voor zich en we zijn verheugd om hem te zien slagen in zijn functie binnen het bureau en als lid van ons bestuur. In deze rol zal hij helpen om ons internationaal verder te vestigen en samen met ons team in Amsterdam heeft hij al een vliegende start gemaakt."

www.tbwa.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Diggy Dex en nabestaanden brengen herinneringslied uit voor Monuta

17-10-2025 | 11:30:46
Monuta lanceert dit jaar de vierde editie van de campagne November 2 Remember met een bijzonder initiatief: een nieuw lied van Diggy Dex

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Projectmanager

17-10-2025 | 09:20:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Projectmanager - Amsterdam

Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief

16-10-2025 | 18:14:00
Het jaarlijkse Speelboek geldt al decennialang als het startsein van het speelgoedseizoen richting de feestdagen en het samenstellen van verlanglijstjes voor Sinterklaas en kerst.

Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland

16-10-2025 | 17:53:00
Rexona kondigt een samenwerking aan met profvoetballer Tijjani Reijnders, middenvelder van het Nederlands Elftal en Manchester City.

Media Reverse en Bruna tonen effect van AI in zomercampagne

16-10-2025 | 16:37:23
Bruna, Media Reverse en Talpa bewijzen dat AI-campagnes effectief en geloofwaardig kunnen zijn
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.