Bonusway neemt ippies over

Europees online beloningsprogramma Bonusway, actief is in 17 landen, heeft zijn tweede acquisitie in Nederland voltooid met de overname van ippies, een op punten gebaseerd Nederlands online beloningsplatform.

Ippies is opgericht in 2007 en heeft een trouwe gebruikersbasis opgebouwd in Nederland en België. ippies blijft onder eigen naam en karakteristieke kenmerken opereren als onderdeel van een grotere ambitieuze groep.

Emiel Fokker, oprichter van ippies: "Opereren onder de vlag van een internationale marktleider biedt naast kennis en synergievoordelen ook de mogelijkheid om te focussen op groei: online en straks ook offline."

Wester Schaefer, directeur Benelux bij Bonusway: "Bonusway heeft geautomatiseerde communicatiefuncties ontwikkeld die gebruikerscommunicatie via meerdere kanalen mogelijk maken, die de consument met de juiste boodschap op het juiste moment bereikt, waardoor de inhoud voor iedereen relevant aanvoelt. De deal is win-win - we kunnen de communicatiefuncties aan ippies toevoegen en Bonusway krijgt nieuwe inkomstenstromen vanuit het ippies panel."

Lasse Järvinen, CEO Bonusway: "Na de overname van Shopkorting.nl eind 2019, is de overname van ippies een logische stap voor Bonusway om zijn marktleiderschap in Nederland te versterken.

Ippies is het vijfde online loyaliteitsplatform dat Bonusway heeft overgenomen. Eerdere overnames waren onder meer de Shopkorting.nl , Cashbackshopping.se.

Emiel Fokker, oprichter van ippies, en Romano Capuzzato, investeerder in ippies, zullen toetreden als aandeelhouders van Bonusway.

Bonusway (2011) is gevestigd in Helsinki. Bonusway biedt consumenten geldbeloningen en online winkelinspiratie. Voor e-commercebedrijven biedt Bonusway loyale klanten en een manier om hun marketingdoelen te bereiken. Bonusway is actief in zeventien landen in Noord- en Oost-Europa en is marktleider in deze regio met vijf miljoen gebruikers en +5000 e-commercepartners wereldwijd.

www.bonusway.com
www.ippies.nl

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor

Havas Lemz ontwikkelt campagne Bolletje: Ronduit lekker

16-09-2025 | 18:11:00
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.