Blauw Gras komt met campagne voor opvouwbare Samsung

Blauw Gras heeft een campagne ontwikeld voor Samsung waarbij ze de features van de opvouwbare Galaxy Z Fold2 vergelijkt met Apple's smartphones. Het gaat om uitingen in digitale abri's. Op deze manier onderstreept het merk de kenmerken van hun opvouwbare smartphonel, terwijl het een sneer geeft aan Apple.

Gerben van Walt Meijer, Marketing Manager Mobile van Samsung Nederland: "Met onze innovatieve producten en diensten treden we al jaren buiten de gebaande paden om zo het dagelijks leven leuker en makkelijker te maken. Met deze boodschap willen we zoveel mogelijk mensen kennis laten maken met de mogelijkheden van de Samsung Galaxy Z Fold2.

Bart Visser, Creative Director bij Blauw Gras: ''De campagne benadrukt dat Samsung's Galaxy Z Fold2 ten aanzien van bepaalde features een stap vooruitloopt op Apple's smartphones. Dit laten we zien door gebruik te maken van slogans, die op de verschillen wijzen.''

De digitale abri's zijn te zien in Amsterdam, Den Haag, Rotterdam en Eindhoven.

Credits

Verantwoordelijken bij Samsung: Danique de Barse, Laura Geuze | Creative Direction: Bart Visser | Concept, art & copy: Desmond Lisonne & Demian Geurts – Larribau LaVigne | Strategie: Jennis Jongerius | Productie: Blauw Gras | Account/Project: Fleur van der Eijk, Daphne van der Oord

www.blauw-gras.com
www.samsung.com

 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in

18-09-2025 | 15:46:00
Innocent en bureau DCVF hebben de superscanner ontwikkeld: een activatie die voorbijgangers koppelt aan een passende super smoothie

Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld

18-09-2025 | 13:11:02
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Pie Kamau

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.