Bert van Grieken stopt bij M2 Media en wordt zelfstandige

Bert van Grieken verlaat mediabureau M2 Media om verder te gaan met zijn eigen bedrijf Mediainkoper. Dat laat hij weten via LinkedIN.

Hij was sinds juni 2019 Head of Procurement bij de Candid Group, waar M2 Media onder valt. Daarvoor was hij directeur inkoop en partner bij het mediabureau. In januari 2006 trad hij toe tot het MT van de onderneming. Later bouwde hij met Nico Hilhorst het bureau uit tot een bedrijf met tientallen medewerkers. In december 2017 verkochten de twee M2 Media aan de Candid Group onder leiding van Gérard Ghazarian.

Bert van Grieken: “Een vereiste voor een nieuw project of opdracht is ‘Als ik er maar plezier uithaal’. Moet dit betaald zijn? Mag wel, hoeft niet. Als ik een organisatie kan helpen die geen geld tot zijn beschikking heeft, maar waar ik wel met voldoening kan werken, helemaal goed!” Hij meldt al een aantal interessante opdrachten voor de Candid Group te gaan doen en te werken aan een boek over zijn loopbaan.

www.m2media.nl
www.candidplatform.com

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.