
Auke van Rossum creatief directeur van Kumpany
Auke van Rossum is sinds deze week aan de slag gegaan als creatief directeur van merkactivatiebureau Kumpany. In deze rol is hij verantwoordelijk voor de strategie en creatie van zowel online als live merkactivaties.
Verder is hij creatief eindverantwoordelijk voor het in 2018 gelanceerde videolabel BetterMatter. Van Rossum werkte hiervoor bij Het Bureau van Talpa Network, voorheen Brand New Telly Industries.
Auke van Rossum: “Ik heb heel veel zin om aan de slag te gaan met het team bij Kumpany, een bureau wat al twintig jaar meedoet aan de top. Als we straks met z’n allen weer naar buiten mogen, speelt merkactivatie een mega belangrijke rol. De behoefte om ons weer verbonden te voelen is dan sterker dan ooit. Merken spelen daar een grote rol in op activatieniveau, zowel online als live. Met de getalenteerde groep van Kumpany hoop ik een zomer tegemoet te gaan met toffe activaties voor topmerken als NS, VodafoneZiggo, Holland Casino en Nespresso.”
Jan Paul de Wildt, eigenaar van Kumpany: “We waren voor deze positie op zoek naar een toptalent dat merken in de breedte kan bedienen in zowel offline als digitale vraagstukken. Dit hebben we in Auke gevonden; een ras-creatief die economie heeft gestudeerd. Hij is conceptueel sterk in zowel live als online merkactivatie en dat zie je niet vaak. Auke beschikt over een gereedschapskist die volledig is uitgerust voor een tijd waarin merkactivatie creatief onderscheidend moet zijn, maar ook effectief.”
www.kumpany.nl
www.aukevanrossum.com
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025
DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother
SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport
Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker
Havas Lemz ontwikkelt campagne Bolletje: Ronduit lekker
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert