André van Duin in commercial voor Hans Anders

André van Duin speelt met Plien van Bennekom in de commercial van Hans Anders rondom de hoortoestellen van het bedrijf.

De komiek speelt de vader van Loes, het personage van Plien van Bennekom. De commercial draait om één ding: herkenbaarheid.

André van Duin: “Het was altijd al een wens van mij om iets leuks samen met Plien en Bianca te doen. Deze commercial met Plien smaakt naar meer, dus wie weet.”

In vorige uitingen van de reeks was er telkens een spanningsveld tussen Loes en Hans, de opticien van Hans Anders waar ze “eindelijk de aandacht krijgt die ze verdient”. Diezelfde aandacht krijgt haar vader nu van de audicien.

Plien van Bennekom: “Ik heb de hele dag zo gelachen om alle grappen die André ter plekke erbij verzint. Jammer dat een commercial niet avondvullend kan zijn!”

De commercial werd gedraaid onder regie van Mattias Schut van productiehuis Holy Fools.

www.hansanders.nl
www.nis5.nl

 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor

Havas Lemz ontwikkelt campagne Bolletje: Ronduit lekker

16-09-2025 | 18:11:00
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.