[Amp.Amsterdam Podcast] Alex Bennett-Grant: "The full service creative agency is dead"

In this episode Executive Creative Director Diederik van Middelkoop of Amp.Amsterdam sits down with We Are Pi's Chief Pirate Officer (CEO) Alex Bennett-Grant. They discuss how We Are Pi has developed over the past years, how independence and change are at the heart of the company, and being actively involved in the PlusPlusOne initiative.

Alex Bennett-Grant: "When I look at creative agencies as being in between brand and media production I would say that the full service creative agency is dead. Because anything that is middle ground is dead. In its ashes there are two things I see. It is either going towards performance media, connecting content with media and programmatic or it is going upstream towards consultancy. Creativity has to choose where it wants to go..."

Sonic Branding
Music Production
Audio-Post Production
Music Supervision
Music Licensing


www.wearepi.com

www.amp.amsterdam


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief

16-10-2025 | 18:14:00
Het jaarlijkse Speelboek geldt al decennialang als het startsein van het speelgoedseizoen richting de feestdagen en het samenstellen van verlanglijstjes voor Sinterklaas en kerst.

Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland

16-10-2025 | 17:53:00
Rexona kondigt een samenwerking aan met profvoetballer Tijjani Reijnders, middenvelder van het Nederlands Elftal en Manchester City.

Media Reverse en Bruna tonen effect van AI in zomercampagne

16-10-2025 | 16:37:23
Bruna, Media Reverse en Talpa bewijzen dat AI-campagnes effectief en geloofwaardig kunnen zijn

O2H Creative Solutions versiert Amsterdam voor jubileumjaar

16-10-2025 | 15:13:06
De stad Amsterdam viert haar 750-jarig bestaan, en dat is ook buiten niet te missen.

TBWA\NEBOKO laat emoties spreken in fraudecampagne NVB

16-10-2025 | 14:55:00
De campagne moedigt Nederlanders aan om te vertrouwen op hun emoties bij een poging tot fraude.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.