Albert Heijn, Jumbo, Van Uffelen en Ziggo genomineerd voor Cross Media Adverteerder 2020

De nominaties voor Cross Media Adverteerder van het Jaar 2020 zijn bekend.

Uit de voordrachten heeft de Cross Media Awards Jury onder voorzitterschap van Guido van Nispen deze vier adverteerders genomineerd:

  • Albert Heijn | voorgedragen door Dentsu Aegis
  • Jumbo | voorgedragen door UM
  • Van Uffelen | Voorgedragen door Sublime
  • Ziggo | Voorgedragen door Vertigo 6


Winnaars van afgelopen edities waren onder meer Specsavers, Tele2, ING (twee maal), KPN, Ziggo en Nederlands Filmfestival.

In de komende weken zullen wij case-interviews doen met de genomineerde adverteerders. Deze worden voorgelegd aan de jury, die de winaar bepaalt.

Op woensdag 1 juli worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt tijdens het Cross Media Diner in NH Collection Amsterdam Barbizon Palace.

Vrijdag 17 april is de laatste dag dat cases kunnen worden ingestuurd voor Cross Media Awards 2020.

www.crossmediaawards.nl

 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in

18-09-2025 | 15:46:00
Innocent en bureau DCVF hebben de superscanner ontwikkeld: een activatie die voorbijgangers koppelt aan een passende super smoothie

Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld

18-09-2025 | 13:11:02
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.