
7 november 2025 | Marketing Report TV | Hoorn
Deze opnames voor Marketing Report TV vinden plaats bij Abovo Maxlead in Hoorn
Onze gasten
- 09:30 | Abovo Maxlead
- 09:50 | Mark Veenman | CS Digital Media
- 10:10 | Eric Welles | Brand Builders
- 10:30 | Frank Goren | The Invaders
- 10:50 | Sanne van Kuijk - Evertse | BUUT
- 11:10 | Imco van Elk | brandsom
- 11:30 | Martijn Terbruggen | Wissel.nl
LUNCH - 12:30 | Glenn da Silva | UNLIKE
- 12:50 | Edward Knol | Initiative
- 13:10 | Abovo Maxlead
- 13:30 | Thijs Muller | Havas Media
- 13:50 | Jeroen Oppatja | VML
- 14:10 | Yvette Belt=Beekman & Eddy Salfischberger | Alfred
- 14:30 | Justus Wever | UM
- 14:50 | Anja Froeling | Selmore
- 15:10 | Mark Landman | DotControl
Abovo Maxlead
Doctor C.J.K. van Aalstweg 8F
1625 NV Hoorn
De opnames worden verzorgd door BRUUT
BRUUT
Veemarkt 36B
1019 DD Amsterdam
T 020-895 08 01
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland
Clear Channel is per direct op zoek naar Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland
[Vacatures] Clear Channel zoekt een Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland
Clear Channel is per direct op zoek naar Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland
Dawn en Vattenfall maken stroompieken hoorbaar
Vattenfall lanceert samen met bureau Dawn en 100% het Vattenfall Kamerorkest — een audiovisuele installatie die de disbalans in stroomverbruik hoorbaar maakt
NABV kiest LevelUP Digital voor merkcampagne We Are Airsoft
De Nationale Airsoft Belangen Vereniging (NABV) heeft gaming agency LevelUP Digital gekozen voor de uitvoering van haar merkcampagne We Are Airsoft.
Brout werkt samen met Draft Digital aan digitale groei
De samenwerking is gericht op het versterken van de digitale marketingaanpak van Brout en het integreren van CRM-data voor gerichtere communicatie en groei
Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt