5PM verwelkomt Operational Director en Client Director

5PM Group, waar onder andere YouTube Marketing Agency 5PM en videoproductiebureau Studio Catwise onderdeel van zijn, breidt verder uit met twee nieuwe senior teamleden: Laura Snapper en Marco van Houdt.

Laura Snapper is aan de slag gegaan als Operational Director. Marco van Houdt is sinds december werkzaam als Client Director. Met deze twee zwaargewichten erbij verwacht 5PM een grote stap te zetten in de groei van de groep.

Jelmer Wind, co-founder bij 5PM: “We zijn met 5PM aan het bouwen aan een groep die alle facetten van YouTube-marketing bedient. We zijn de afgelopen twee jaar ontzettend snel gegroeid en daar hoort het professionaliseren van onze organisatie ook bij. Met Laura als Operational Director verwachten we hierin grote stappen te maken. Zij heeft haar strepen hier al flink in verdiend. Met de komst van Marco versterken we ons Client Service-team. Marco begrijpt onze markt als geen ander en komt nu al met goeie ideeën. We zijn ontzettend blij dat deze twee toppers ons team zijn komen versterken.”

www.5pmgroup.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

ARTIS werkt met UNLIKE aan TikTok-strategie

15-10-2025 | 12:35:54
Met deze samenwerking wil het dierenpark zich duurzaam positioneren op het platform, met content die aansluit bij de leefwereld van jongeren.

Havas Lemz ontwikkelt Doe je Updates-campagne voor EZ

15-10-2025 | 10:02:00
Cybercrime treft inmiddels bijna iedereen. Driekwart van de Nederlanders kreeg het afgelopen jaar te maken met online criminaliteit.

Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch van Makro

14-10-2025 | 17:39:00
Beide bureaus, onderdeel van IPG Mediabrands, worden verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van een gezamenlijke media- en creatiestrategie.

The Family ontwikkelt ledenwervingscampagne Follow The Money

14-10-2025 | 17:25:00
De campagne vormt het begin van een grotere serie gericht op ledenwerving en benadrukt dat het platform streeft naar 100.000 leden, het aantal dat nodig is om een krachtig tegenwicht te vormen tegen invloedrijke machtsposities in Nederland.

Dawn maakt merkcampagne voor Exact

14-10-2025 | 10:10:00
In de uitrol positioneert Exact zijn bedrijfssoftware als rustpunt in de hectiek van alledaags werk.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.