5PM verwelkomt Operational Director en Client Director

5PM Group, waar onder andere YouTube Marketing Agency 5PM en videoproductiebureau Studio Catwise onderdeel van zijn, breidt verder uit met twee nieuwe senior teamleden: Laura Snapper en Marco van Houdt.

Laura Snapper is aan de slag gegaan als Operational Director. Marco van Houdt is sinds december werkzaam als Client Director. Met deze twee zwaargewichten erbij verwacht 5PM een grote stap te zetten in de groei van de groep.

Jelmer Wind, co-founder bij 5PM: “We zijn met 5PM aan het bouwen aan een groep die alle facetten van YouTube-marketing bedient. We zijn de afgelopen twee jaar ontzettend snel gegroeid en daar hoort het professionaliseren van onze organisatie ook bij. Met Laura als Operational Director verwachten we hierin grote stappen te maken. Zij heeft haar strepen hier al flink in verdiend. Met de komst van Marco versterken we ons Client Service-team. Marco begrijpt onze markt als geen ander en komt nu al met goeie ideeën. We zijn ontzettend blij dat deze twee toppers ons team zijn komen versterken.”

www.5pmgroup.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor

Havas Lemz ontwikkelt campagne Bolletje: Ronduit lekker

16-09-2025 | 18:11:00
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.