3Q Digital sluit zich aan bij DEPT

3Q Digital, de innovatieve growth marketing agency voor merken als Pandora, Skechers, Titleist en Uniqlo, is een definitieve overeenkomst aangegaan om zich aan te sluiten bij DEPT.

Het 500-koppige team van 3Q Digital sluit zich aan bij het digitale bureau om samen wereldwijd diensten te leveren zoals data en engineering, creative automation en personalisatie. Om klanten te voorzien van één wereldwijde tech-stack, worden de oplossingen van 3Q Digital, waaronder Qontrol, geïntegreerd met het martech-platform Ada by DEPT na het sluiten van de transactie. Voortaan staat 3Q Digital bekend als 3Q/DEPT. Met deze voorgestelde combinatie ontvangen de aandeelhouders van 3Q Digital aandelen in DEPT.

Simpele structuren

Rob Murray, CEO van 3Q Digital: “DEPT bouwt een volledig geïntegreerd dienstenpakket met simpele structuren, snelheid, helderheid en persoonlijk contact. Met het bundelen van de krachten vergroten we ons vermogen om invloed uit te oefenen op de totale customer journey, dankzij de ondersteuning van DEPT’s experience, commerce, technology en creative services.”

Dimi Albers, CEO van DEPT: "Samen zijn we in staat om snelheid en schaalbaarheid te bieden aan onze klanten, dankzij talent, data en tech stack van het hoogste niveau. Voor ons betekent dit een grote stap vooruit in de VS, omdat het onze omvang zal verdubbelen en ons vermogen om marketing en tech te combineren in geïntegreerde teams voor klanten zal versterken. Dit is precies het geheim geweest van onze toonaangevende groei in Europa."

De voorgestelde transactie zal naar verwachting in het tweede kwartaal van 2022 worden afgerond en is onder voorbehoud van de gebruikelijke sluitingsvoorwaarden (inclusief goedkeuring van de mededingingsautoriteiten). De wereldwijde investeringsbank, Canacord Genuity, adviseerde 3Q Digital bij de transactie.

www.deptagency.com

www.3qdigital.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data

05-09-2025 | 12:26:13
Door de explosie van streamingplatforms, on-demand content en gefragmenteerd kijkgedrag hebben traditionele meetmethoden moeite om het tempo bij te houden

Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens

05-09-2025 | 09:27:58
Closed on Monday heeft voor De Koffiejongens een landelijke campagne ontwikkeld die de nieuwsgierige houding van het koffiemerk centraal stelt.

[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)

05-09-2025 | 09:01:00
TBWA is per direct op zoek naar Brand Coordinator (NL) - Full-time  \  Amsterdam

Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk

04-09-2025 | 13:11:00
[Interview] Johan van der Zanden over de nieuwe supermarktmanager Daan, gespeeld door Jeroen van Koningsbrugge

Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn

04-09-2025 | 13:00:37
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.