30 oktober 2025 | MASE 2025

Op donderdag 30 oktober vindt in Amsterdam het Marketing Automation Software Event (MASE 2025) plaats, met als thema Smarter Automation, Real Personalization. Tijdens dit gratis eendaagse evenement delen experts van toonaangevende marketingplatforms hun visie op de toekomst van marketing, data en personalisatie.

Het evenement biedt marketeers, CRM-specialisten en loyaltyprofessionals praktische handvatten om marketingcomplexiteit te vertalen naar meer impactvolle klantrelaties.

AI, data en omnichannel-strategie centraal

De middag staat in het teken van de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van marketingautomatisering, AI en personalisatie. Bezoekers kunnen deelnemen aan workshops, demonstraties en rondetafelsessies waarin de praktijk centraal staat. Onder meer Salesforce, Bloomreach, Deployteq, Selligent (Marigold) en CM.com verzorgen presentaties en interactieve sessies.

Tijdens de workshops gaan experts dieper in op onderwerpen als omnichannel journeys, het bouwen van een toekomstbestendige martechstack en de vele gezichten van personalisatie.

Programma en praktische informatie

Het programma loopt van 12.30 tot 18.00 uur en wordt afgesloten met een netwerkborrel. Deelname is gratis, inclusief drankjes en hapjes, maar het aantal plaatsen is beperkt.

Praktische gegevens:

  • Datum: donderdag 30 oktober 2025

  • Locatie: De Kauwgomballenfabriek (Social Impact Factory), Amsterdam

  • Tijd: 12.30-18.00 uur

  • Toegang: gratis (inclusief drankjes en hapjes)

Inschrijven voor MASE 2025 kan via de officiële website

www.100procent.nl

www.unitedplaygrounds.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Marco Ophof: De echte doorbraak van personalisatie begint nu

06-10-2025 | 09:06:00
Personalisatie is al heel veel jaren hét modewoord in marketing. Toch bleef het vaak hangen in oppervlakkige automatisering

Verve viert 18 jaar met focus op onvervangbare merken

02-10-2025 | 11:50:00
Het bureau, onderdeel van United Playgrounds zet zichzelf neer als strategische partner voor organisaties die niet concurreren, maar leiden

Anne-Marie Twigge: Meer betekenis in een gebroken wereld

29-09-2025 | 13:02:15
Volgens Ipsos Global Trends 2025 daalde het optimisme over "jij en je familie" in één jaar met zeven punten.

Jur Baart: Zonder juniors hebben we straks geen seniors meer

25-09-2025 | 11:53:00
Ons vak zit in een stormachtige periode waarbij het steeds lastiger wordt voor net afgestudeerden om te starten bij een creatief strategisch bureau

Jur Baart: Het ideale bureau

11-09-2025 | 10:16:31
Het ideale bureau bestaat niet. Maar als je nu bezig bent om je bureau te transformeren dan zou ik echt die twee assen gaan embedden in je bureau
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.