3 december 2025 | WhitePaper Sessions

WhitePaper Sessions

Woensdag 3 december
16:00 - 17:30 uur
PHIL Haarlem


Tijdens het M100 Event zal een aantal toppresentaties worden verzorgd door partners van Marketing Report in de WhitePaper Sessions.

Dit is een marketeers-only event. Deelname alleen op uitnodging.

De Moderatoren

Yolanda van Die | CMO Centraal Beheer

Yolanda was zelf te gast bij onze WhitePaper Sessions in Cannes in juni.

“We weten nu dat AI en technologie schaalbaar zijn en razendsnel kunnen gaan. Maar hoe creëer je daarin een echte, hart-tot-hartconnectie... lees hier verder


Boaz Disselkoen | Senior Brand Manager Kraft Heinz

Boaz was onlangs te gast bij Marketing Report op New Business Radio.

Marketeers van De Ruijter en Blue Band over TikTok, ontbijt en creatieve co-creatie... lees hier verder

 

De Sprekers

Jeroen Oppatja | CEO VML Netherlands

Jeroen Oppatja schetst hoe marketing meer impact krijgt wanneer je het volledige groeisysteem als één geheel benadert, van het bereiken van de juiste doelgroep tot het ontwikkelen van duurzame klantwaarde. Hij laat zien waar in elke stap kansen liggen om creativiteit, data en technologie effectief te verbinden en hoe de samenhang tussen brand, commerce en customer experience kan zorgen voor structurele groei. Met praktijkvoorbeelden maakt hij duidelijk welke keuzes het verschil maken en hoe organisaties die verbinding succesvol kunnen toepassen.

Marjan Straathof | Global SVP of Marketing & Partner DEPT

DEPT Trends 2026: Groeien in een wereld op fast-forward. AI draait op de achtergrond, cultuur beweegt realtime, en merken die vasthouden aan wat werkte, missen wat nu speelt. We nemen je mee in het DEPT Trends 2026 Report; over wat merken vandaag moeten begrijpen om morgen voor te lopen.

Marcel Surendonk | Head of Joe Live

In de hedendaagse digitale wereld is het opbouwen van een betekenisvolle band met (potentiële) klanten cruciaal, maar tegelijkertijd een steeds grotere uitdaging. Live evenementen op het gebied van sport, cultuur en entertainment bieden merken echter nog een unieke kans om consumenten in real life met hun merk in contact te laten komen en waardevolle first-party data te verzamelen. Hierdoor zijn brand partnerships (sponsoring) uitgegroeid tot een onmisbare en effectieve marketingcommunicatietool die een vaste plek verdient in elke marketingstrategie.

Elsbeth Wesselink | Business Director PINK

In een industrie waar alles op elkaar begint te lijken en campagnes massaal in the box worden geproduceerd, zoeken wij de ruimte daarbuiten. We laten zien waarom AI geen vervanger is van creatief lef, verrassende haakjes of echte merkbeleving. Maar juist een versneller als je zelf het verschil durft te maken.

Tom Huijgen | Strategy Director Serviceplan Group

Tom Huijgen laat zien waarom het merk de basis vormt van effectieve marketing, juist in een periode waarin discussies over AI, integratie en efficiency de boventoon voeren. Aan de hand van drie voorbeelden bespreekt hij de kracht én kwetsbaarheid van merken in deze AI-gedreven wereld. Hoe behoud je relevantie en emotionele impact? Een pleidooi voor actief merkbewustzijn, waarbij verbinding centraal staat: als marketeer met je consument én technologie.

Remco Marinus | Executive Creative Director Havas Lemz

In If you think you can do it alone, you’re not thinking big enough wil ik laten zien hoe de sterkste ideeën groeien zodra je ze deelt. Niet door harder te duwen, maar door anderen te betrekken die het groter, mooier of onverwachter maken. Met de recente campagne Denk Vooruit, laat ik zien wat er gebeurt wanneer je je ambitie hoger legt en ruimte maakt voor partners, creators, media en communities om mee te bouwen. Het levert momentum op dat je in je eentje nooit voor elkaar krijgt. Kortom, een korte, energieke talk over het plezier en de kracht van groter denken door het samen te doen.

Frederik Beerthuis, Head of Business Development Video Channel Factory

YouTube is het grootste online videoplatform wereldwijd. Het kijkgedrag is verschoven van het kleine scherm naar het grote scherm. De doelgroep 20-49 jaar consumeert voornamelijk online video en veel minder lineair. YouTube heeft daarmee een dominante positie binnen het huidige CTV landschap en concurreert met Netflix, Amazon Prime en de lokale SVOD aanbieders. Frederik schetst hoe de performance van YouTube op het grote scherm verder te kunnen optimaliseren.

Deelnemerslijst

AGE Media | Albert Heijn | Aldi | Alianz Direct | a.s.r. | Centraal Beheer | Channel Factory | DEPT | Edding | Feadship | Havas Media | Kiesjefolders | KPMG | KPN | Kraft Heinz | LEGO | Lidl | Marketing Report | Mediaplus | NN Group | PINK | RAI | Restaurant Company Europe | Rollz | Serviceplan Group | Springbok | VML 


Lees alles over het M100 Event hier


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Jade Kops in gesprek met Bas Smit tijdens het M100 Event 2025

08-12-2025 | 07:22:00
Jade Kops is uitgegroeid tot een aansprekende stem voor iedereen die leeft met kanker

Maud Burgers weer meest invloedrijk in Nederlandse PR wereld

05-12-2025 | 13:47:00
Manager externe communicatie & woordvoerder Albert Heijn, Etos, Gall & Gall staat voor het derde jaar op 1 in de PR100

Victor Knaap meest invloedrijk in digitale bureauwereld

05-12-2025 | 12:16:00
Mede-oprichter en CEO Monks EMEA staat voor tweede jaar op 1 in de DigitalAgency100

Maiko Valentijn meest invloedrijk in mediabureauwereld

05-12-2025 | 08:22:00
Maiko Valentijn (WPP Media) staat voor het vijfde jaar op nummer 1 in de MediaAgency100, de lijst van de invloedrijkste mensen in de mediabureauwereld.

Dave Frauenfelder: Een ode aan de duizenden anderen

04-12-2025 | 18:00:00
Daarom vanavond; geen ode aan de Top 100 of 250. Maar aan de duizenden anderen
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.