
24 september 2025 | Webinar: The Case for Creativity
Op 24 september om 16.00 uur organiseert de Global TV Group een gratis webinar over de rol van creativiteit in commerciële communicatie. Reclameveteraan Sir John Hegarty en merkstrateeg Orlando Wood bespreken waarom creativiteit essentieel is voor merk- en bedrijfsgroei.
Volgens de organisatoren is het in een tijd van versplinterde aandacht en voorspelbare reclame belangrijk om storytelling en emotie opnieuw centraal te stellen. TV biedt daarbij een krachtig podium.
TV als motor voor creatieve groei
Sir John Hegarty gaat in op de rol van creativiteit als aanjager van zakelijk succes. Hij laat zien hoe sterke ideeën, gebracht met emotie en entertainment, bijdragen aan innovatie. Ook licht hij toe waarom televisie een krachtig kanaal blijft voor dit type campagnes.
Orlando Wood maakt een pleidooi voor campagnes die cultureel aansluiten en overtuigingskracht combineren met creatief vakmanschap. Volgens hem is er behoefte aan een herwaardering van mensgerichte communicatievormen.
Extra verdieping voor deelnemers
Deelname aan het webinar is kosteloos. Daarnaast bieden beide sprekers verdiepende cursussen aan. Via de Global TV Group ontvangen deelnemers een korting van 100 pond op een van de cursussen. Voor groepsdeelname is maatwerk mogelijk via [email protected].
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
NDP & Screenforce willen uitstel richtlijn politieke reclame
Viaplay treedt toe tot Screenforce
Merken bouwen? Zet in op televisie
VAB-onderzoek: tv-reclame verhoogt digitale betrokkenheid
Inschrijving jubileumeditie TV Masters geopend
Gepubliceerd door: Daan Dekkers