
24 oktober 2025 | Marketing Report TV | Utrecht
De opnames voor Marketing Report TV vinden plaats op locatie in Utrecht
Onze gasten
- 09:30 |
- 09:50 |
- 10:10 |
- 10:30 | Marco van de Lisdonk | Channel Factory
- 10:50 |
- 11:10 |
- 11:30 | Willem-Albert Bol | Azerion
LUNCH - 12:30 |
- 12:50 |
- 13:10 |
- 13:30 |
- 13:50 |
- 14:10 |
- 14:30 |
- 14:50 |
- 15:10 |
De opnames vinden plaats op locatie bij Spotta in Utrecht. De productie is in handen van Iron Films.
Locatie
Spotta
Rutherfordweg 102
3542 CG Utrecht
Lees ons interview met Iron Films hier
Iron Films
Lees ook:
Marco van de Lisdonk: YouTube vraagt om precisie en data
In gesprek met Bas Vlugt vertelt hij over de werkwijze van Channel Factory en het belang van brand safety en brand suitability op YouTube
Nathalie Peters: Groei begint bij je eigen mensen
In gesprek met Peter Wybenga vertelt ze over haar visie op het versterken van in-house marketingteams
Patrick Molleman: Retail en digitaal maken Global sterker
In gesprek met Bas Vlugt vertelt hij over zijn overstap van de bureauwereld naar de out-of-home business, de transformatie van de sector
Maurice Kaan: Van regio naar impact met Abovo Maxlead
De twee vestigingen in Hoorn en Oegstgeest, die in de loop der jaren organisch zijn gegroeid, zijn organisatorisch meer samengevoegd.
Hans Bauman: Gouden Esprix bekroont 25 jaar Bob
In gesprek met Bas Vlugt vertelt Hans Bauman over het winnen van een Gouden Esprix met de Bob-campagne, die dit jaar 25 jaar bestaat.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor
Havas Lemz ontwikket campagne Bolletje: ronduit lekker
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker
EssenceMediacom verspreidt appeltaartgeur in OOH
10 Out-of-Home spectaculars worden omgevormd tot verpakkingen van Koopmans Appeltaartmix en voorzien van een speciaal ontwikkelde geur
KNVB verlengt samenwerking met ON A DAILY BASIS
Het bureau blijft als Official Creative Supplier verantwoordelijk voor campagnes die nieuwe generaties voetballers en fans inspireren.
BMW start wereldwijde campagne voor iX3
BMW heeft samen met Jung von Matt HAMBURG een internationale campagne gelanceerd rond de introductie van de BMW iX3.
Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt