
2 juli 2025 | Cannes Lions 2025 wrap-up bij VML
Het Cannes Lions Festival of Creativity 2025 heeft opnieuw de toon gezet voor de toekomst van marketing en creativiteit. VML blikt op 2 juli terug op de meest spraakmakende cases, opvallende trends en prijswinnende campagnes.
Tijdens een inspirerende middag op het WPP Campus Amsteldok delen we inzichten van het festival en kijken we vooruit naar wat deze ontwikkelingen betekenen voor bureaus, merken en marketeers.
Trends, cases en netwerken op het dak
De wrap-up bestaat uit een Spotlight Session van Sandra Bold, Chief Creative Officer van VML Nederland, gevolgd door netwerkborrel op het dakterras.
Programma
- 15:00 - Inloop met koffie en thee
- 15:30 - 16:30 - Spotlight Session door Sandra Bold
- 16:30 - 18:00 - Netwerkborrel op het dakterras
Details
Datum: 2 juli 2025, 15:00 - 18:00
Locatie: WPP Campus Amsteldok, Cloud 9
Prijs: Gratis
Taal: Engels
Wil je weten wat Cannes 2025 ons leert over de toekomst van creativiteit? Meld je dan aan voor deze wrap-up vol inspiratie en ontmoet vakgenoten uit de branche.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Floris van de Weg: Amsterdam groeiend creatief VML-knooppunt
Jeroen Oppatja Managing Director van VML Nederland
VML Growth Summit onthult trends voor digitale marketing
[Vacancy] VML has a position for Technical Architect (Salesforce)
VML deelt groeikansen met marketingexperts
Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen