
03 juli 2025 | Thirsty for Total Brand Growth
Na de eerdere sessie Brands of the Night in oktober keert Lemon Scented Tea op 3 juli terug met het event: Thirsty for Total Brand Growth: How to give your brand its unique edge. De sessie is bedoeld voor marketeers en business leaders die op zoek zijn naar perspectieven op merkontwikkeling in een druk medialandschap.
Het event vindt plaats in De Lemon Bar in Amsterdam en biedt ruimte voor inspiratie, praktijkinzichten en ontmoeting met vakgenoten.
Merkgroei in een overvolle markt
In een tijd waarin consumenten dagelijks worden overspoeld met prikkels en informatie, is de noodzaak voor duidelijke merkpositionering groter dan ooit. Hoe blijft een merk uniek, herkenbaar en relevant, ook wanneer er veel interne en externe druk wordt uitgeoefend?
Tijdens het event delen verschillende sprekers hun visie en praktijkervaring:
-
Louise Meijer, interim-directeur Nationale Opera & Ballet
-
Ebbo Gevers Leuven, co-founder en Head of Marketing bij STËLZ
-
Bianca Faaij, marketeer bij Cortina
-
Felix Leenders, art director bij Lemon Scented Tea
Praktische informatie
-
Datum: 3 juli 2025
-
Tijd: 15:00 – 18:00 uur
-
Locatie: De Lemon Bar, Korte Prinsengracht 26, Amsterdam
Na afloop is er een netwerkborrel. Deelname is kosteloos, maar het aantal plaatsen is beperkt. Aanmelden kan via deze link.
Laat weten of je komt door hier te RSVP'en.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lemon Scented Tea organiseert sessie over merkgroei
Lemon Scented Tea ontwikkelt merkpositionering voor Cortina
Coca Cola Orange Cream | Corona | Make My Money Matter
Gijsbregt Vijn: Merken moeten hun verhaal waarmaken
De kern van een merk kunnen vangen
Gepubliceerd door: Daan Dekkers