zoeken

81 resultaten gevonden voor "postNL"

Zoekresultaten pagina's: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9


21. Als iedereen naar goud zoekt, ga dan scheppen verkopen

...Tsja, wat moet je dan als bureau? Moet je heel hard proberen om de ontwikkeling af te remmen, als een PostNL die probeert postzegels te verkopen in een steeds meer digitaal wordende wereld? Moet je met...



22. Samensmelting van marketing, technologie en creativiteit

...bouwen van hun merk en hun business. Dat doen we voor merken als GrandVision, Signify, Feyenoord, PostNL en vele anderen. Waarnaar vragen klanten in 2025, wat ze in 2020 nog niet deden? Wat wij heel...



23. AI in marketing: slimmer werken of overbodig worden?

...vaker vol met AI-gegenereerde content. Dit kan overweldigend zijn, maar biedt ook enorme kansen. PostNL laat zien hoe het moet: hun TikTok-video’s trekken nieuwe sollicitanten aan zonder plat commercieel...



24. SIRE voegt drie namen toe aan het bestuur

...Samantha Catsburg, CEO Mediabureau Stroom  Sylvia Coumans, Manager Merk en Marketingcommunicatie PostNL  Marcel Hartog, Creative director Joe Public Amsterdam  Lucas Hulsebos, CEO DVJ Research Group  Eric Kip, Managing Director Wildstone Europe  Diana Matroos, Presentator, journalist, dagvoorzitter, bestuurder  Talisia Misiedjan, Co-owner & Creatief directeur bij A Million Faces   Marc Oosterhout (voorzitter), Brand consultant bij Eastwood - the art of positioning  Yvonne Prins, entrepreneur/former CO-CEO UM NL  Doeke de Steur, CEO & Partner Creative Media Network  Christine Swart, Oprichter & Partner FIRMA TWIST  Jacques Vereecken, Independent creative director  Johan van der Zanden, Directeur Marketing & Communicatie Albert Heijn Lees ook:    



25. Aldo Breed (Kiesjefolders) over 2024, 2025 en verwachtingen

...is het belangrijk dat we onze groeiambities goed afstemmen met onze retailers. Voor onze partners PostNL en Nic Oud is een flinke groei geen probleem, zij hebben nu al de capaciteit en zien graag dat...



26. 2024 in 100 interviews

...spreken met Laura Klaver, Head of Marketing bij Lidl... lees dit interview hier Sylvia Coumans: PostNL verbindt mensen en bedrijven met elkaar PostNL is genomineerd voor de Merken100 2024...



27. Sander Volleman maakt overstap naar Hotel L'Amour

...creatieve bureau.” Sander Volleman was mede eindverantwoordelijk voor Albert Heijn, TOTO, ESPN, PostNL, KAYAK, Campina, Gamma, AEGON en Heineken. www.hotellamour.nl   Lees ook:



28. Drukwerkdeal ziet een groei van ruim 10 procent in kerstkaartenverkoop

...doorbreken. Dit staat in scherp contrast met de algemene tendens in de postmarkt, die jaarlijks volgens PostNL met meer dan 10 procent krimpt. Het versturen van zelfontworpen kerstkaarten zit dus flink...



29. Picnic wordt titelpartner wielerploeg Team Picnic PostNL

Online-supermarkt Picnic wordt de titelpartner van wielerploeg Team Picnic PostNL. Met deze verbintenis gaat de websuper voor het eerst een sportploeg ondersteunen. Team Picnic PostNL is actief op het...



30. [Vacatures] Springbok zoekt een SEO Lead

...verschillende klanten aan de slag. Klanten waar je bijvoorbeeld voor kunt gaan werken zijn: Odido, PostNL, Zeeman, Beerwulf & Vattenfall. In een week probeer jij samen met je klanten de organische...

Zoekresultaten pagina's: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Studio FIK ontwikkelt campagne rond gezond schermgebruik

06-11-2025 | 12:12:00
Gemeente Haarlem en GGD Kennemerland vragen deze maand aandacht voor beschermtijd, momenten die je bewust vrijhoudt van digitale prikkels.

Havas Lemz ontwikkelt overheidscampagne Man, zeg er wat van!

06-11-2025 | 08:40:00
De campagne speelt in op de maatschappelijke discussies over de veiligheid van vrouwen en de rol die mannen daarin kunnen nemen

[Vacatures] DPG Media zoekt een Conversation Specialist

06-11-2025 | 08:13:00
DPG Media is per direct op zoek naar Conversation Specialist - Amsterdam

Wibra en Giesbers Retail lanceren de wiBRA

05-11-2025 | 15:33:00
Wibra heeft de wiBRA geïntroduceerd: een bh van hoge kwaliteit voor €9,99. De lancering gaat gepaard met een campagne ontwikkeld door Giesbers Retail

Makro en Yune lanceren campagne over de hectiek van december

05-11-2025 | 10:43:00
Onder het motto De meest hysterische tijd van het jaar positioneert de groothandel zich als partner voor ondernemend Nederland in een periode vol hectiek
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.