zoeken
81 resultaten gevonden voor "postNL"
21. Als iedereen naar goud zoekt, ga dan scheppen verkopen
...Tsja, wat moet je dan als bureau? Moet je heel hard proberen om de ontwikkeling af te remmen, als een PostNL die probeert postzegels te verkopen in een steeds meer digitaal wordende wereld? Moet je met...
22. Samensmelting van marketing, technologie en creativiteit
...bouwen van hun merk en hun business. Dat doen we voor merken als GrandVision, Signify, Feyenoord, PostNL en vele anderen. Waarnaar vragen klanten in 2025, wat ze in 2020 nog niet deden? Wat wij heel...
23. AI in marketing: slimmer werken of overbodig worden?
...vaker vol met AI-gegenereerde content. Dit kan overweldigend zijn, maar biedt ook enorme kansen. PostNL laat zien hoe het moet: hun TikTok-video’s trekken nieuwe sollicitanten aan zonder plat commercieel...
24. SIRE voegt drie namen toe aan het bestuur
...Samantha Catsburg, CEO Mediabureau Stroom Sylvia Coumans, Manager Merk en Marketingcommunicatie PostNL Marcel Hartog, Creative director Joe Public Amsterdam Lucas Hulsebos, CEO DVJ Research Group Eric Kip, Managing Director Wildstone Europe Diana Matroos, Presentator, journalist, dagvoorzitter, bestuurder Talisia Misiedjan, Co-owner & Creatief directeur bij A Million Faces Marc Oosterhout (voorzitter), Brand consultant bij Eastwood - the art of positioning Yvonne Prins, entrepreneur/former CO-CEO UM NL Doeke de Steur, CEO & Partner Creative Media Network Christine Swart, Oprichter & Partner FIRMA TWIST Jacques Vereecken, Independent creative director Johan van der Zanden, Directeur Marketing & Communicatie Albert Heijn Lees ook:
25. Aldo Breed (Kiesjefolders) over 2024, 2025 en verwachtingen
...is het belangrijk dat we onze groeiambities goed afstemmen met onze retailers. Voor onze partners PostNL en Nic Oud is een flinke groei geen probleem, zij hebben nu al de capaciteit en zien graag dat...
26. 2024 in 100 interviews
...spreken met Laura Klaver, Head of Marketing bij Lidl... lees dit interview hier Sylvia Coumans: PostNL verbindt mensen en bedrijven met elkaar PostNL is genomineerd voor de Merken100 2024...
27. Sander Volleman maakt overstap naar Hotel L'Amour
...creatieve bureau.” Sander Volleman was mede eindverantwoordelijk voor Albert Heijn, TOTO, ESPN, PostNL, KAYAK, Campina, Gamma, AEGON en Heineken. www.hotellamour.nl Lees ook:
28. Drukwerkdeal ziet een groei van ruim 10 procent in kerstkaartenverkoop
...doorbreken. Dit staat in scherp contrast met de algemene tendens in de postmarkt, die jaarlijks volgens PostNL met meer dan 10 procent krimpt. Het versturen van zelfontworpen kerstkaarten zit dus flink...
29. Picnic wordt titelpartner wielerploeg Team Picnic PostNL
Online-supermarkt Picnic wordt de titelpartner van wielerploeg Team Picnic PostNL. Met deze verbintenis gaat de websuper voor het eerst een sportploeg ondersteunen. Team Picnic PostNL is actief op het...
30. [Vacatures] Springbok zoekt een SEO Lead
...verschillende klanten aan de slag. Klanten waar je bijvoorbeeld voor kunt gaan werken zijn: Odido, PostNL, Zeeman, Beerwulf & Vattenfall. In een week probeer jij samen met je klanten de organische...
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Studio FIK ontwikkelt campagne rond gezond schermgebruik
Havas Lemz ontwikkelt overheidscampagne Man, zeg er wat van!
[Vacatures] DPG Media zoekt een Conversation Specialist
Wibra en Giesbers Retail lanceren de wiBRA
Makro en Yune lanceren campagne over de hectiek van december
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis