zoeken

924 resultaten gevonden voor "The Gang"

Zoekresultaten pagina's: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93


901. [Column] Bob Goulooze: Annonceren

Annonceren, in de zin van aankondigen, bekendmaken, te kennen geven, is een belangrijk, maar onderschat middel om het publiek kennis te laten maken met een nieuw product, dienst of boodschap. Het heeft...



902. Burger King en Call of Duty lanceren menu en in-game items

Burger King en gaming-franchise Call of Duty lanceren Call of Duty Modern Warfare II. Met deze samenwerking biedt Burger King gasten een gratis BK Operator Skin en één uur 2XP voor Call...



903. [Column] Martijn Nillesen: Travel Retail: aanpassen aan de nieuwe wereld

Ieder jaar wordt begin oktober in Cannes de Travel Retail Global Summit gehouden. Een ontmoetingsplaats voor iedereen die te maken heeft met de wereld van duty free retail (winkels op vliegvelden, cruiseschepen...



904. NVBF komt met actie Cinemaniaaa!: voor 6 euro naar de film

In samenwerking met de Stichting Nationale Bioscoopbon lanceert de Nederlandse Vereniging van Bioscopen en Filmtheaters (NVBF) vanaf 26 oktober 2022 met Cinemaniaaa! een landelijke campagne om het bezoek...



905. [DPG Grow] De grootste veranderingen in digital advertising

Hoe heeft digital advertising zich de afgelopen jaren ontwikkeld? En wat zijn de belangrijkste take-outs voor de toekomst van digital advertising? DPG Grow-expert Stefan Havik zet de belangrijkste ontwikkelingen...



906. The Future of TV Advertising Global: korting en kaarten winnen

Op dinsdag 6 en woensdag 7 december keert The Future of TV Advertising Global - georganiseerd door het Engelse Mediatel - terug naar Londen. Hier worden nieuwe denkwijzen, processen en technologieën...



907. [Column] Erwin Fisser: Boomeractivisme - Kökçü en Van Gogh

Vorige week was de officieuze week van het Boomeractivisme. Daar leek het althans wel op, zeker tegen het einde. Op de middelbare school van mijn zoon speelde naast een enorme regenboogloper een schoolbandje...



908. [CMTA] &.Agency : PUMA The Cali Dream

Dit is een inzending voor Content Marketing | The Awards 2022 www.cmta.nl We koppelen de opkomende kracht van influencer marketing, pr, branded content, (social) media en big data aan elkaar. Met...



909. [CMTA] Dentsu Creative: Klaar voor 5G?

Dit is een inzending voor Content Marketing | The Awards 2022 | www.cmta.nl We are Dentsu Creative Amsterdam, formerly known as dentsuACHTUNG! We craft forward thing brands, experiences, campaigns...



910. [CMTA] Quadia: WE EMG!

Dit is een inzending voor Content Marketing | The Awards 2022 | www.cmta.nl Quadia is gespecialiseerd in online-video oplossingen zoals webinars & webcasts, virtual meetings, online- & hybride...

Zoekresultaten pagina's: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

EssenceMediacom en StudioM ontwikkelen Dr. Oetker-campagne Willie’s Bakfeest

04-11-2025 | 17:01:00
Dr. Oetker en Stichting Jarige Job slaan opnieuw de handen ineen voor een campagne die draait om geven, samen bakken en het vieren van ieder kind.

DDB en Transavia lanceren platform: Niet normaal gewoon

04-11-2025 | 11:00:00
Na een gewonnen pitch eerder dit jaar presenteert DDB Amsterdam het merkplatform voor Transavia: Niet normaal gewoon

Twenty Two ontwikkelt wervingscampagne PostNL

04-11-2025 | 10:16:00
De campagne is bedoeld om post- en pakketbezorgers aan te trekken en laat zien hoe de functie kan passen bij uiteenlopende levensfasen en situaties.

[Vacatures] Crocodile Agency zoekt een Sr. Content Creator

04-11-2025 | 07:33:00
Crocodile Agency is per direct op zoek naar Sr. Content Creator - 32–40 uur · Amsterdam

Blue Band en De Ruijter lanceren TikTok-serie

03-11-2025 | 15:28:00
Blue Band en De Ruijter slaan de handen ineen voor een gezamenlijke social-first campagne: Het Lekkerste Stel van Nederland.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.