zoeken
924 resultaten gevonden voor "The Gang"
91. Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk
Albert Heijn heeft een nieuw gezicht voor zijn reclames: winkelmanager Daan, gespeeld door Jeroen van Koningsbrugge. Met zijn rol volgt hij twee bekende voorgangers op en wordt hij het boegbeeld van de...
92. Fama Volat lanceert Hartmakers-campagne voor Hart van Brabant
Onder de titel Word Hartmaker van Hart van Brabant heeft Fama Volat een campagne ontwikkeld voor de regio, voorheen bekend als Midden-Brabant. Hartmakers zijn inwoners en organisaties die zich zichtbaar...
93. ESH Media sluit netwerk aan op Cäsar-platform
ESH Media heeft zich aangesloten bij het dataplatform Cäsar. Hierdoor zijn de meer dan 4.750 dubbelzijdige A0-displays van de exploitant nu beschikbaar via het Cäsar Dataloket. De displays zijn...
94. Context bepaalt succes: platform en omgeving maken verschil
In een tijd waarin we overspoeld worden met advertenties, is relevantie cruciaal. Niet alleen wat je vertelt doet ertoe, maar vooral waar en aan wie. Want de context waarin een boodschap verschijnt, bepaalt...
95. Natwerk en AM ontwikkelen campagne rond leefomgevingen
Gebiedsontwikkelaar AM presenteert de merkcampagne Zie het voor je. Met de campagne wil AM laten zien hoe het bedrijf kijkt naar de mogelijkheden van gebiedsontwikkeling en hoe leefomgevingen met maatschappelijke...
96. Patrick Petersen: RIP AI-trendwatchers
De wens is de vader van de gedachte. Als het aan zelfbenoemde AI-trendwatchers, voorheen AR-, VR-, Metaverse-, Second Life- en robotica-trendwatchers, lag zou de wereld grotendeels door AI-(ro)bots worden...
97. Breaking & Entering Media spreekt talent toe bij ADNIGHT
Het Amerikaanse Breaking & Entering Media is op 10 oktober te gast in Amsterdam tijdens het ADNIGHT Talent Program. Het duo uit New York is bekend van de korte video’s 60 seconds of ad news...
98. Ate van der Meer: Slechts 37% vertrouwt op de AVG
Digital agency Snakeware publiceerde een alarmerend onderzoek waaruit blijkt dat Nederlandse consumenten steeds minder vertrouwen hebben in de manier waarop bedrijven omgaan met hun persoonsgegevens...
99. PR-Dashboard organiseert opnieuw PR-Bootcamp Beginnen met PR
Op 18 september 2025 organiseert PR-Dashboard voor de tweede keer het PR-Bootcamp Beginnen met PR. De ochtendsessie richt zich op stagiaires, junioren en anderen die hun eerste stappen zetten in het vakgebied...
100. Fitzroy: spel groeit uit tot kern van merkbeleving
Het gebruik van spelmechanieken door merken is de afgelopen eeuw sterk veranderd. Waar Douwe Egberts in 1924 spaarzegels introduceerde en SPAR onlangs het Rad van Fortuin opnieuw inzette, laten deze acties...
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
EssenceMediacom en StudioM ontwikkelen Dr. Oetker-campagne Willie’s Bakfeest
DDB en Transavia lanceren platform: Niet normaal gewoon
Twenty Two ontwikkelt wervingscampagne PostNL
[Vacatures] Crocodile Agency zoekt een Sr. Content Creator
Blue Band en De Ruijter lanceren TikTok-serie
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis