zoeken
924 resultaten gevonden voor "The Gang"
881. Online bereiksonderzoek NMO van start
Begin 2023 wordt het nieuwe online bereiksonderzoek van het Nationaal Media Onderzoek (NMO) geïntroduceerd. Dit onderzoek gaat het NOBO onderzoek, dat in augustus is beëindigd, vervangen. Dit...
882. [Interview] Mart Vonk over het nieuwe geluid van Vandebron
Mart Vonk is hoofd marketing bij Vandebron. Amp.Amsterdam ontwikkelde het merkgeluid waarmee de energieaanbieder zich in de markt zet als Green Tech-pionier. We spreken hem over deze stap. Hallo...
883. [Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Senior Layout Designer Quest
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar een: Senior Layout Designer Quest Ben jij een ervaren en creatieve vormgever die de meest aansprekende content kan creeëren? Weet jij de aandacht te...
884. Amp.Amsterdam // The Sonic Branding Company ontwikkelt merkgeluid voor Vandebron
Vandebron lanceerde onlangs een merkcampagne waarin hun rol als greentech pionier in de energiemarkt centraal staat. Zij gaan de belangrijkste nieuwe uitdaging in de energietransitie aan om Nederland...
885. [DPG Grow] 10 tips om Gen Z te bereiken
Jongeren van generatie Z lijken de ultieme doelgroep voor veel bedrijven. Ze hebben echter unieke overtuigingen en behoeften en worden bovendien niet zomaar aangesproken door traditionele marketingactiviteiten...
886. Joe Public verzorgt kerstcampagne: Lidl is er voor iedereen
Lidl’s kerstcampagne staat dit jaar in het teken van enerzijds luxe voor iedereen, met betaalbare producten van Delicieux. Anderzijds heeft Lidl als boodschap er voor iedereen te zijn. Joe Public...
887. blowUP media, Doneasy en Justdiggit ontwikkelen interactieve fundraising experience
In het weekend van 19 en 20 november stond Hoog Catharijne helemaal in het teken van vergroening. blowUP media, Doneasy en Justdiggit hebben samen met shopping center Hoog Catharijne de handen ineen geslagen...
888. Start-ups Quan, audvice en TRADESNESTwinnen 100 duizend euro tijdens HearstLab pitch-event
Start-ups audvice, Quan en TRADESNEST zijn de grote winnaars van het HearstLab Europe 100k Pitch Day-event dat voor het eerst is georganiseerd in Europa, in Amsterdam. Het event richt zich op bedrijven...
889. Annemiek Dresen (NewBees INC): Inclusieve organisaties zijn productiever, creatiever en succesvoller
Annemiek Dresen, Managing Director van NewBees een organisatie die nieuwkomers voorbereid op een baan in Nederland richt zich met de tak NewBees INC op werkgevers om hun diversiteits & inclusie strategie...
890. Sinterklaasweekend en liveshow voor de kleinste fans bij Pathé
De feestdagen komen er snel weer aan en Pathé geeft het startschot door samen met haar kleinste bezoekers af te tellen naar de aankomst van Sinterklaas op 12 november. Na 12 maanden wachten komt...
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
EssenceMediacom en StudioM ontwikkelen Dr. Oetker-campagne Willie’s Bakfeest
DDB en Transavia lanceren platform: Niet normaal gewoon
Twenty Two ontwikkelt wervingscampagne PostNL
[Vacatures] Crocodile Agency zoekt een Sr. Content Creator
Blue Band en De Ruijter lanceren TikTok-serie
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis