zoeken
924 resultaten gevonden voor "The Gang"
81. Hannah Sterke: Het werk voelt jong, vernieuwend, opvallend en heel eigen
Hannah Sterke en Nina Mispelblom Beyer stapten op 1 augustus 2025 als creatieven over van TBWA\Neboko naar ACE. We spreken het duo over hun overstap, prijswinnend werk en hun toekomstplannen. Sinds 2021...
82. Domino’s en Selmore breiden campagne uit met 13 films
Domino’s en creatief bureau Selmore breiden hun Honour The Craving-universum uit met dertien films en een reeks memes. De campagne draait om het vaste clubje office misfits dat vooral de tijd uitzit...
83. NPO 2025/2026: de plek van ons allemaal
De NPO heeft samen met de publieke omroepverenigingen en NOS/NTR het radio- en tv-seizoen 2025/2026 gepresenteerd onder de noemer de plek van ons allemaal. Onder deze noemer startte de NPO begin 2025...
84. Waarom de marketingstrategie van Apple zo succesvol is
De iPhone is niet alleen populair omdat het een mooi toestel is, maar vooral door de manier waarop Apple zichzelf in de markt zet. Vanaf het begin draaide alles om drie simpele uitgangspunten, namelijk...
85. Patrick Petersen: Klapt u mee met de AI-bubbel?
De eerste grote juridische processen tegen bewezen auteursrechtenschendingen door de partijen achter AI-chatbots hebben hun uitspraken gekregen en daarmee verschijnen ook de eerste scheuren in de AI-bubbel...
86. Michel van der Voort: Maak tv-inkoop even simpel als online
Michel van der Voort is algemeen directeur van brancheorganisatie Screenforce. Van zijn organisatie zijn tv-exploitanten als Ster (voor de NPO en RPO), Ad Alliance (van RTL Nederland/DPG Media), Talpa...
87. Higuita en Ocean Outdoor maken campagne Het Nationale Ballet
Voorbijgangers konden afgelopen week zelf balletdansers in beweging zetten tijdens een interactieve campagne van Het Nationale Ballet. De campagne werd ontwikkeld door creatief bureau Higuita en Ocean...
88. Bart Meerdink: AI heeft alles in een stroomversnelling gebracht
Bart Meerdink is Managing Partner en kerndocent van Beeckestijn Business School. Beeckestijn Business Schol richt zich op kennis over Digital & Marketing, Customer Experience, AI, Data & Tech...
89. Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data
De televisie-industrie ondergaat een grote transformatie. Door de explosie van streamingplatforms, on-demand content en gefragmenteerd kijkgedrag hebben traditionele meetmethoden moeite om het tempo bij...
90. Marketing Report en CSDM nemen deel aan Museumnacht 2025
Marketing Report en CSDM slaan de handen ineen voor een groots project tijdens de Amsterdamse Museumnacht. Samen transformeren zij het metrostation Amsterdam Centraal tot een tijdelijk museum waarin iconische...
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
EssenceMediacom en StudioM ontwikkelen Dr. Oetker-campagne Willie’s Bakfeest
DDB en Transavia lanceren platform: Niet normaal gewoon
Twenty Two ontwikkelt wervingscampagne PostNL
[Vacatures] Crocodile Agency zoekt een Sr. Content Creator
Blue Band en De Ruijter lanceren TikTok-serie
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis