zoeken

924 resultaten gevonden voor "The Gang"

Zoekresultaten pagina's: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93


561. [Column] Christiaan van Betuw en Tom Huijgen (Serviceplan Group): Social Media of Things

Wat als... je koelkast je beter kent dan jij jezelf? Omdat het gegevens verzamelt over de boodschappen die je koopt, de houdbaarheidsdatums bijhoudt, recepten voorstelt op basis van de ingrediënten...



562. [Interview] Doeke de Steur (Creative Media Network) over overname Retail Republic

Creative Media Network heeft Retail Republic overgenomen. We spreken Doeke de Steur, CEO en aandeelhouder van Creative Media Network over onder meer deze overname. Wat is de achtergrond van de overname...



563. RA*W en Global komen met Digital Out-of-Home challenge: Your Craft

RA*W en Global Media & Entertainment roepen ontwerpers op om vanaf 2 april tot 16 april 2024 creaties rond het thema Your Craft in te sturen voor de Digital Out-of-Home Challenge 2024. Het beste creatieve...



564. Cannes Lions 2024: De Sprekers (en hoe Lions te winnen)

Ja, je gaat weer naar Cannes! En misschien ga je wel voor de eerste keer! Nog spannender!  Cannes is zo groot en er is zo veel te doen dat je gerust de hele zomerse week in Cannes kunt doorbrengen...



565. TEC Entertainment kiest Pinchhitters als media- en activatiepartner

TEC Entertainment, bekend van musicalproducties als We Will Rock You en Jesus Christ Superstar, heeft Pinchhitters gekozen voor alle media-activaties rondom de musical Onze Jordaan. Die...



566. [Interview] Swantje Brennecke over vernieuwd bereiksonderzoek buitenreclame BRO Next

BRO Next is gelanceerd, het vernieuwde bereiksonderzoek van het joint industry comittee buitenreclame. We spreken directeur Swantje Brennecke hierover. Hoe was het buitenreclame-onderzoek nu opgebouwd...



567. [Column] Sanne Demir en Pieter Perry: Zekerheidsgeneratie is onderverzekerd. Rara, hoe kan dat?

DCVF is het activatiebureau dat staat voor tegengestelde visies die elkaar uitdagen, van rationele gedragsdeskundigen en vindingrijke creatieven. In deze column spotten ze samen een actueel marketingcommunicatie-probleem...



568. Inschrijving van de EMAS Battle of the Agencies 2024 geopend

Voor de DDMA EMAS Awards 2024 staat de Battle of the Agencies ook dit jaar op het programma. In deze bureaucompetitie strijden bureaus om wie de beste e-mailcampagne maakt voor een opdrachtgever. De...



569. [Interview] Derek Müller (Publicis): Sustainability staat steeds hoger op het to-dolijstje van merken en bureaus

Derek Müller is sinds kort de Sustainability & Social Impact Lead van Publicis Nederland en Boomerang. We spreken hem over hun succesvolle For Better ESG-programma dat hij gaat uitbreiden. Kun...



570. True Ideas ontwikkelt campagne 100-jarig bestaan De Goudse

Ter ere van het 100-jarig bestaan van De Goudse Verzekeringen lanceren ze, in samenwerking met campagnebureau True Ideas, een campagne met in de hoofdrol ondernemers die zelfverzekerd hun eigen koers...

Zoekresultaten pagina's: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

EssenceMediacom en StudioM ontwikkelen Dr. Oetker-campagne Willie’s Bakfeest

04-11-2025 | 17:01:00
Dr. Oetker en Stichting Jarige Job slaan opnieuw de handen ineen voor een campagne die draait om geven, samen bakken en het vieren van ieder kind.

DDB en Transavia lanceren platform: Niet normaal gewoon

04-11-2025 | 11:00:00
Na een gewonnen pitch eerder dit jaar presenteert DDB Amsterdam het merkplatform voor Transavia: Niet normaal gewoon

Twenty Two ontwikkelt wervingscampagne PostNL

04-11-2025 | 10:16:00
De campagne is bedoeld om post- en pakketbezorgers aan te trekken en laat zien hoe de functie kan passen bij uiteenlopende levensfasen en situaties.

[Vacatures] Crocodile Agency zoekt een Sr. Content Creator

04-11-2025 | 07:33:00
Crocodile Agency is per direct op zoek naar Sr. Content Creator - 32–40 uur · Amsterdam

Blue Band en De Ruijter lanceren TikTok-serie

03-11-2025 | 15:28:00
Blue Band en De Ruijter slaan de handen ineen voor een gezamenlijke social-first campagne: Het Lekkerste Stel van Nederland.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.