zoeken
924 resultaten gevonden voor "The Gang"
481. [Merken100 2024] Geert Friebel (VriendenLoterij): De VriendenLoterij? Dat is elke dag plezier!
VriendenLoterij is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Geert Friebel, Head of Marketing & Partnerships bij VriendenLoterij...
482. [Vacatures] Markteffect zoekt een Data Analist
Markteffect is per direct op zoek naar een: Data Analist -Eindhoven Word jij enthousiast van data en wil jij met jouw technisch inzicht een bijdrage leveren aan een toonaangevend marktonderzoeksbureau...
483. [Interview] Joost van Dijk (Aethon), Bram Holzapfel en Cees Jan de Melker (VENGEAN) over de Aethon-campagne
VENGEAN heeft een nieuwe 360-campagne You're on! ontwikkeld voor Aethon. We spreken hierover met Joost van Dijk, CMO van Aethon en Bram Holzapfel en Cees Jan de Melker, beiden Executive Creative Director...
484. [Column] Michiel Frackers: Biljoenenjacht op Wall Street door AI-Goudkoorts
Het was de week van AI op Wall Street. Nadat Apple op maandag zijn AI-plannen presenteerde bleef het even rustig, maar na een dag adempauze sloeg de beurs woensdag volledig op hol: Apple haalde kortstondig...
485. Sophia Heemskerk en Pepijn van de Pol naar Crocodile Agency
Sophia Heemskerk, voorheen Glasnost, is gestart als de Managing Director en Pepijn van de Pol, voorheen GoSpooky, als Strategy Director bij Crocodile Agency. Sophia Heemskerk werkte de afgelopen...
486. [Merken100 2024] Banken Benchmark
Marketing Report maakt een serie interviews met genomineerde merken voor de Merken100 2024. De lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland wordt bekendgemaakt op woensdag 26 juni. In de aanloop...
487. Bram Mullink benoemd tot hoofdredacteur National Geographic en Portfolio Director
Hearst Netherlands kondigt de benoeming aan van Bram Mullink tot Portfolio Director met ingang van 1 juni 2024. Bram wordt ook hoofdredacteur van National Geographic naast zijn bestaande hoofdredacteurschap...
488. [Merken100 2024] Patrick Kuijsters: ABN AMRO is een bank met een heel rijk en krachtig verleden, maar ook een bank met een relevante toekomst
ABN AMRO is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Patrick Kuijsters, Director Brand, Marketing & Corporate Communications bij...
489. Merken100, new Currency for Brands
De wereld in 2024 verandert razendsnel en de plaats die merken in die wereld inneemt, verandert al even snel mee. Net als hoe consumenten naar merken kijken. Dat is al lang niet meer een goed product...
490. [Merken100 2024] Ine Stultjens (Deli Home): Digitaal is verweven in alles wat we doen
Deli Home is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Ine Stultjens, Head of Marketing bij Deli Home. Kun je Deli Home introduceren...
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
EssenceMediacom en StudioM ontwikkelen Dr. Oetker-campagne Willie’s Bakfeest
DDB en Transavia lanceren platform: Niet normaal gewoon
Twenty Two ontwikkelt wervingscampagne PostNL
[Vacatures] Crocodile Agency zoekt een Sr. Content Creator
Blue Band en De Ruijter lanceren TikTok-serie
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis